با حمایت های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

نخستین فن‌بازار صنعت نفت،گاز و پتروشیمی ایران در پارس جنوبی آغاز بکارکرد

(دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵) ۱۹:۰۴

نخستین فن‌بازار صنعت نفت،گاز و پتروشیمی ایران با هدف شبکه سازی، تعامل و معرفی محصولات شرکت های دانش بنیان با صنعت نفت و صنایع بزرگ کشور در راستای اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی، صبح امروز (دوشنبه، دوم اسفندماه) آغاز به کارکرده است.

خشایار پورمحمد شاهینی، رئیس پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس گفت: شرکت های دانش بنیان داخلی با توان تخصصی و دانش فنی خود دستاوردها و توانمندی های خود را به ویژه در عرصه صنعت نفت،گاز و پتروشیمی ‌در این نمایشگاه عرضه کردند.

وی بر نقش و جایگاه این نمایشگاه در ارائه و عرضه توانمندی های شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و استفاده از فناوریها و ابزارهای نوین را برای توسعه صنعت نفت لازم و ضروری دانست.

پورمحمد شاهینی در این نمایشگاه اظهارکرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی افزون بر ارتقاء سطح دانش و عرضه دستاوردهای علمی و پژوهشی، می‏تواند به برقراری پیوند میان حلقه های مختلف زنجیره ارزش بالادستی صنعت نفت کمک کند.

این مقام مسئول به برگزاری فن بازارهای متنوع در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: نگاه ویژه مدیران برای استمرار و  تداوم این نمایشگاه ها موجب بروز خلاقیت و نوآوری خواهد شد.

وی با تاکید بر حائز اهمیت بودن و گسترش فن بازار در صنعت نفت اضافه کرد: بهره مندی از ابزار مناسب و استفاده از فناوری های روزآمد و نوین در مسیرعملیات اکتشاف، حفاری، تولید و بهره برداری نفت و گاز از عوامل و مولفه های موثر بر توسعه و زمینه سازکاهش ریسک ها تا حد ممکن است.

وی گفت: در حوزه برگزاری فن بازار در ایران باید عرضه و استفاده از فناوریها، ابزارها و آنالیزهای نوین و کارآمد بیشتر مورد توجه قرار گیرد و می توان با تعریف پروژه های تحقیقاتی و همراهی شرکت های دانش بنیان شاهد توسعه کشور باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، نخستین فن‌بازار صنعت نفت،گاز و پتروشیمی ایران در پارس جنوبی (پایتخت انرژی کشور) با حضور بیش از 40 شرکت داخلی دانش بنیان از تهران، شیراز، اصفهان، بوشهر،‌اراک، خوزستان، بندرعباس و کرمان در حوزه ساخت و تولید قطعات و تاسیسات صنعت نفت از صبح امروز (دوم اسفندماه) به مدت سه روز دردانشگاه پیام نور عسلویه آغاز به کارکرده است و در روز چهارشنبه به کار خود پایان می دهد.

این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز از ساعت 9 الی 16:30 برای بازدید علاقمندان دایر است.

 


فن بازار 12

فن بازار 8
فن بازار 7
فن بازار 6
فن بازار 5
فن بازار 2
فن بازار 1

 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید