فن بازار ؛ زمینه ساز ورود شرکت های دانش‌بنیان داخلی به اقتصاد کشور است

(سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵) ۰۷:۴۹

رئیس نخستین بازار تكنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران گفت: هدف از برگزاری فن بازار، تعامل و ایجاد شبکه ای ارتباطی میان شرکت‌های دانش‌بنیان، سازندگان داخلی و همچنین صنایع مستقر در پارس جنوبی است.

محمد مبین غفوری، رئیس نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس افزود: حضور شرکت‌های سازنده داخلی در این رویداد قابل‌توجه و چشمگیر است که بخش مهم این رویداد برگزاری پنل های تخصصی شامل پنل های فنی و بازرگانی و حقوقی است.

وی توضیح داد: در پنل فنی در رشته‌های مختلف شرکت‌ها و افرادی از صنعت حضور دارند و در این سه روز به هم‌اندیشی، ارائه راهکارها و تبادل اطلاعات جهت حل مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف صنعتی می‌پردازند.

 غفوری یکی از بخش‌های مهم این پنل ها را امکان مذاکرات B2B برای شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر برشمرد و اضافه کرد: برای این شرکت ها امکان جلسات خصوصی با افراد تصمیم گیرنده در صنایع بزرگ از جمله پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها فراهم است.

مدیر اجرایی نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران در راستای برگزاری کارگاه‌های آموزشی فنی و مهندسی این نمایشگاه توضیح داد: شرکت‌های دانش بنیان حاضر در این رویداد، فناوری‌های روز خود را به‌صورت کارگاه آموزی و نشست های تخصصی به افراد فعال در صنایع ارائه می دهند.

وی با بیان این که در این نمایشگاه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبادل اطلاعات انجام می شود، تصریح کرد: فن بازار ضعف‌ها و مشکلات موجود در صنایع بزرگ و مگا پروژه ها ی کشور را بررسی می کنند و نقطه شروعی برای شرکت‌ها است که  بتوانند در زمینه‌های مختلف و مورد نیاز صنایع ورود کنند.

این مسئول همچنین بیان کرد: از بخش‌های مدیریتی و بازرگانی صنایع خواسته شده تا کارگاه‌های آموزشی روش ارتباط شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکننده داخل را با صنایع به این شرکت‌ها آموزش دهند تا شرکت‌ها برای ورود به بازار منطقه از راه ارتباطی مناسب بهره مند شوند.

 وی توضیح داد: شرکت‌هایی که از شهرهای مختلف ایران در این رویداد حضور دارند بعد از نمایشگاه به یک رابط برای پیگیری پروژه‌ها نیاز دارند، که این خدمات از سوی ما ارائه می‌شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، نخستین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری و حمایت های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی، پارک فناوری استان بوشهر و شرکت‌های مستقر در منطقه در دانشگاه پیام نور عسلویه آغاز بکار کرد.

 


فن بازار
فن بازار 6
فن بازار 5

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید