قهرمانی آتش نشانان پتروشیمی زاگرس در المپیاد علمی آتش نشانی

(شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵) ۱۳:۳۲

تیم آتش نشانان شرکت پتروشیمی زاگرس در چهارمین المپیاد آتش نشانان صنایع پتروشیمی کشور، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، چهارمین المپیاد آتش نشانان صنعت پتروشیمی که با عنوان «یادواره شهدای آتش نشان» با حضور 18 تیم حاضر از صنایع پتروشیمی سراسر کشور در ماهشهر برگزار شد، تیم آتش نشانان شرکت پتروشیمی زاگرس توانستند با غلبه بر حریفان خود در رده های علمی و عملی مقام نخست قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کنند.

برپایه این گزارش، تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات طی 3 روز به میزبانی پتروشیمی بندر امام در دو مرحله علمی و عملیاتی به صورت انفرادی و تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند که مرحله علمی به صورت آزمون و  بخش عملیاتی در شش بخش تخصصی عملی و آمادگی جسمانی برگزار شد.

بنابراین گزارش، بالارفتن از طناب، حمل مصدوم، دو و میدانی در 100 متر و 100 متر سرعت، آب رسانی و اطفاء حریق،  و همچنین دو و میدانی 1500 متر از جمله بخش هایی عملیاتی این دوره از مسابقات بود.

شایان ذکر است، المپیاد آتش نشانان صنایع پتروشیمی کشور با هدف ایجاد انگیزه و نشاط در میان آتش نشانان، افزایش توانایی و قابلیت های ذهنی و جسمی، بالا بردن مهارت عملیاتی در شرایط اضطراری، تبادل تجارب عملیاتی و ایجاد رقابت سالم در نیروهای آتش نشان، تاکید بر نقش آتش نشانی و مدیریت بحران، مقابله با شرایط اضطراری و همچنین تقویت و تبیین جایگاه آتش نشانی در تمامی سطوح اجرا شد.

 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید