قائم مقام مدیرعامل منطقه ویژه پارس ؛

ورزش مهمترین عامل ارتقاء روحیه ی کار، تلاش و معنویت در جامعه است

(شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۰:۱۹

قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در حاشیه همایش بزرگ کوهنوردان استانهای جنوبی کشور در پایتخت انرژی کشور گفت: ورزش مهمترین عامل ارتقاء روحیه ی کار، تلاش و معنویت در جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، همایش بزرگ کوهنوری با حضور 1000 نفر از کوهنوردان استانهای بوشهر، فارس و هرمزگان به میزبانی منطقه ویژه پارس روزهای پنج شنبه و جمعه 19 و 20 اسفندماه برگزار گردید.

قائم مقام مدیرعامل منطقه ویژه پارس در حاشیه ی این همایش بزرگ کوهنوردی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس  ضمن تجلیل از ورزشکاران حاضر در این همایش گفت: کار و تلاش در پایتخت انرژی کشور نیازمند نیروهای فعال، و ایجاد فضایی با شور و نشاط بالای کاری می باشد و ما خوشحالیم که در این منطقه چنین فضایی بوجود آمده است که کارکنان ما در کنار مردم در فضایی با نشاط و شور شرایط را برای توسعه ی اقتصادی کشور مهیا ساخته و در این مسیر گام برمی دارند.

حجت الله فریدونی با اشاره به فعالیت های ورزشی در سطح منطقه تصریح کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی در کنار توجه به ورزش حرفه ای پیگیری فعالیت های ورزش همگانی را در  دستور کار برنامه های خود قرار داده است.

وی افزود: بدون شک نقش شور و نشاط در فضای کاری و پیشبرد اهداف سازمانی در عصر کنونی برهیچ کس پوشیده نیست و دستاوردهای صنعت نفت در این منطقه در سالهای اخیر نشات گرفته از همین فضای شور، نشاط و امید ایجاد شده بوده است.

قائم مقام سازمان منطقه ویژه پارس خاطرنشان ساخت: پیوند مردم با صنعت در این همایش ملی گویای روح همراهی و همزبانی در تمدن صنعتی ایران است. این مشارکت ها و همایش های ملی نشان از تعهد و تشریک مساعی آحاد مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی و صعنت نفت بعد از 38 سال نه تنها افزایش یافته است بلکه جهشی مضاعف را در توسعه صنعتی و پیشرفت های کنونی کشور به ارمغان آورده است.این گونه تجمعات ورزشی و فرهنگی بخشی از مسئولیت های اجتماعی و برگرفته از اخلاق حرفه ای صنعت نفت به جامعه پیرامونی خود می باشد.

فریدونی افزود: نگاه مردم شمول وزارت نفت در مناطق عملیاتی و نیز جغرافیای سرزمین ایران اسلامی منعکس کننده از زندگی و پویایی در شرایط سخت و دشوار تولید بوده و امید را بیش از پیش در جوامع محلی توسعه می دهد.

وی با تقدیر از برگزارکنندکان این فعالیت های ورزشی و فرهنگی گفت: امید است انشاء الله همگان با دست در دست هم گذاشتن و با نشاط هر چه بیشتر ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به قله رفیع ترقی و پیشرفت برسانیم.

همایش کوهنوردی 10

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید