پارس جنوبی برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر ووشو کشور شد

(شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵) ۱۱:۳۳

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر ووشو در آکادمی ووشو برگزار شد و در پایان نسابقات تیم پارس جنوبی برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر ووشو کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس به نقل از سایت فدراسیون ووشو؛ مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر ووشو، ۱۷اسفندماه در آکادمی ووشو برگزار شد.

در رقابت های مرحله نیمه نهایی که صبح برگزار شد، پارس جنوبی با برتری قاطع 10 بر 3 مقابل شهرداری دامغان، فینالیست شد.

سپس تیم های دانشگاه آزاد و پاس قوامین به مصاف هم رفتند که پاس در پایان دیداری تماشایی به پیروزی 7 بر 6 دست یافت تا طعم فینالیست شدن را بچشد.

در دیدارهای نوبت عصر، شاگردان «علی اسفندیاری» در دانشگاه آزاد با پیروزی 8 بر 5 برابر شهرداری دامغان به مقام سومی رسیده تا همچون سال های گذشته، سکونشین باشند.

در مبارزه فینال، تیم پارس جنوبی ابتدا در بخش تالو با حساب چهار بر صفر از پاس قوامین پیشی گرفت و در مبارزات ساندا نیز این برتری را ادامه داد تا در نهایت با نتیجه 10 بر 3 از سد حریف خود گذشته و برای سومین سال متوالی جام قهرمانی را از آن خود کند.

«حسین اوجاقی» هدایت تیم ووشوی پارس جنوبی در لیگ برتر را برعهده داشت.

«عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، «ایرج رحمانی» مدیر کل امور استان های وزارت ورزش و عضو هیات رئیسه فدراسیون ووشو، «سکینه الماسی» نماینده مردم عسلویه، جم، کنگان و بندر دیر در مجلس شواری اسلامی، «بهرام رضائیان» مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی و جمع کثیری از مسئولان ورزشی، فرهنگی و نظامی از حاضرین در هفته پایانی لیگ برتر ووشوی باشگاه های ایران بودند.


ووشو۴
ووشو۳
ووشو ۲
ووشو ۱

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید