به همت شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدرسازمان منطقه ویژه پارس

نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان جم با حضور 20 غرفه گشایش یافت

(دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵) ۱۶:۵۸

سومین نمایشگاه دوره ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه ویژه پارس با عنوان «نه به اعتیاد» در آیینی با حضور مدیران صنعت نفت، مسئولان و انجمن های مردم نهاد فعال با محوریت پیشگیری از اعتیاد صبح امروز درشهرستان جم گشایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، امروز (دوشنبه، 23 اسفندماه) نمایشگاه‌ دوره ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه ویژه پارس با محوریت پیشگیری از اعتیاد و با رویکرد استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل های مردمی به ویژه انجمن‌های مردم نهاد با شعار «نه به اعتیاد» در راستای سند جامع پیشگیری از مواد اعتیاد آور ابلاغی ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با مشارکت و همکاری همه جانبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سازمان منطقه ویژه پارس آغاز بکار کرد. 

برهمین اساس، دراین نمایشگاه 20 غرفه از دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و شهرستان جم از جمله ناجا، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، کمیته امداد،‌ سازمان بهزیستی و انجمن های مردم نهاد(سمن ها) فعالیت‌ها و اقدامات ترویجی، تسهیلی و اجباری مرتبط با نمایشگاه را در سال های گذشته در معرض دید بازدید کنندگان و علاقمندان گذاشتند.

 برپایه این گزارش، غرفه مشاوره، کارگاه تخصصی پیشگیری از اعتیاد و ایستگاه سلامت از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است که از 23 اسفند ماه به مدت 4 روز صبح  و عصر در شهرستان جم برای بازدید علاقمندان دایراست. 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،‌ نخستین نمایشگاه «نه به اعتیاد» در هفتم دیماه در شهرستان عسلویه آغاز بکار کرد و این نمایشگاه بصورت دوره ای تا فروردین 96 هر ماه در یکی از شهرستان‌های کنگان، جم ودیر استان بوشهر برگزار می‌شود.

 

عکس: سبحان محبیان - منطقه ویژه پارس

 

نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان جم  11
نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان جم  10
نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان جم  9
نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان جم  8
نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان جم  7
نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان جم  6
نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان جم  5
نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان جم  4
نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان جم  3
نمایشگاه «نه به اعتیاد» در شهرستان جم  1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید