پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به مناسبت آغاز سال جدید و سالروز ملی شدن صنعت نفت

(شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵) ۱۹:۲۴

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در آستانه سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت و حلول سال نو با صدور پیامی به کارکنان خدمت‌گذار صنعت نفت و تلاشگران پایتخت انرژی کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- در پیام مهدی یوسفی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت آغاز سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت آمده است:

یا مقلب القلوب و الابصار

همکاران گرامی

سال 1395 برای صنعت نفت پر از موفقیت های بالنده همراه با رشد و شکوفایی بود. کارکنان و صنعت‌گران نفت در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری برگ زرینی از تاریخ صنعتی این کشور را ورق زدند که تحسین ریاست محترم جمهوری و کارشناسان اقتصادی کشور را هم برانگیخت.

به لطف تلاش و کوشش ارزشمند همکاران در صنعت نفت، امسال پارس جنوبی سرآغاز خجسته ای با افتتاح دو فاز 15 و 16 داشت و در طی سال گذشته به تولید رسیدن فازهای 17 و 18 ،19 ،20 و 21 ایران را در تولید روزانه ی گاز از میدان مشترک پارس جنوبی به رقیب بسیار نزدیک کرد و انشاالله با همین روند در مدت کوتاهی به پیش خواهد انداخت که  این موفقیت را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌نماییم.

صنعت پاسخگوی نفت در کنار این توفیقات عظیم ملی و منطقه‌ای همچنین موفق شد صادرات محصولات از منطقه را به عدد بی نظیر ٣٢ میلیون تن برساند که نسبت به سال ٩٣ پنجاه درصد رشد داشته است. چندین پروژه عام المنفعه آموزشی، زیست محیطی و فرهنگی ورزشی درکنار پروژه های زیرساختی و زیربنایی منطقه پیرامونی در سال 95 اجرا شد  تا در کنار توسعه اقتصادی؛ توسعه پایدار از نظر دور نماند.

اینجانب سالروز ملی شدن صنعت نفت را به همه ی کارکنان و تلاشگران در پایتخت انرژی کشور و مردم شریف تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی استمرار توفیقات در سال آتی تحت سایه ی با برکت مقام معظم رهبری و در ذیل تدابیر دولت خدمتگزار و مدیریت توانمند وزارت نفت، انشاالله شاهد کسب موفقیت های متعدد در حوزه صنعت نفت بویژه در این منطقه مهم و عظیم باشیم.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید