فرماندار: اشتغال جوانان عسلویه در پارس جنوبی بی‎سابقه بود

(دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶) ۱۶:۴۶

فرماندار عسلویه گفت: با تلاش‌های انجام شده جوانان شهرستان عسلویه و شهر نخل تقی با استخدام در شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی مشغول به کار شدند که در سال‌های قبل بی‌سابقه بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس و به نقل از تسنیم؛ عبدالله نادری در آیین معارفه شهردار جدید نخل تقی با تاکید بر نقش مهم شهرداران در رسیدگی به زیر ساخت‌های شهری و ارائه خدمات به شهروندان اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای خدمت  و رضایتمندی مردم که  رضایت خدا است فراهم شود.
وی با تاکید بر نقش مهم اتحاد و همدلی در توسعه و پیشرفت امور و بهره‌مندی بیشتر مردم از خدمات مسئولان تصریح کرد: با همدلی و اتحاد بیش از پیش شورای نخل تقی و مسئولان شهر انتظار می‌رود در سال جدید شاهد کار و تلاش بیشتری نسبت به گذشته باشیم و این امر با در اولویت قرار دادن مطالبات مردم امکان پذیر است.
فرماندار عسلویه با معرفی کاظم بیروتی به عنوان شهردار جدید شهر نخل تقی از پیگیری‌های استاندار بوشهر تشکر کرد و گفت : استاندار بوشهر با تلاش‌های مستمر و به نتیجه رساندن خواسته مردم این شهر  در نخستین ایام سال جدید یک عیدی گرانبها به مردم نخل تقی ارائه و دغدغه اهالی را رفع کرد.
وی با ذکر اینکه خدمت به مردم شادی و نشاط را برای جامعه به ارمغان می آورد تاکید کرد : در سال گذشته تعداد قابل توجهی از جوانان شهرستان و شهر نخل تقی با استخدام در شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی مشغول به کار شدند که در سالهای قبل بی سابقه بوده است.   
نادری با تاکید بر توجه به اشتغال جوانان در عرصه‌های مختلف صنعتی و تولیدی بیان کرد: اشتغال پایدار جوانان شهرستان یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید در عسلویه است که علاوه بر استخدام اخیر جوانان در پتروشیمی جم و پردیس در سال گذشته ، امسال سال خوبی برای به کارگیری جوانان در صنعت خواهد بود.
فرماندار عسلویه با اظهار اینکه شهر نخل تقی از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه اقتصاد و صنعت برخوردار است گفت : شهردار جدید شهر یکی از نیروهای با تجربه استان بوشهر است که انتظار می‌رود با تلاش و جدیت، مشورت و استفاده از ظرفیت‌ها و استعداهای موجود ، پروژه‌ها و کارهای عقب مانده را به بهترین شکل به سرانجام  برساند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید