افتخاری دیگر برای استان بوشهر

تیم فوتبال پارس جنوبی جم به لیگ برتر کشور صعود کرد

(دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۹:۳۱

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در اهواز باشکست استقلال با نتیجه دو بر یک صعود خود را به لیگ برتر مسجل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، در این باره مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قهرمانی تیم ملی فوتبال پارس جنوبی جم را در برابر تیم استقلال اهواز و صعود این تیم را به لیگ برتر کشور تبریک گفت.

مهدی یوسفی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پیامی این پیروزی ارزشمند و صعود به لیگ برتر کشور را به همه مردم استان بوشهر بویژه اهالی شهرستان جم و کارکنان صنعت نفت که همیشه یار و همراه این تیم بودند تبریک گفت.

وی اظهار داشت: صعود افتخار آمیز پارس جنوبی جم حاصل مدیریت هوشمندانه و قوی و استفاده مناسب از تمامی ظرفیت ها بود که باعث شد این تیم دو سال پی در پی باعث افتخار استان بوشهر شود که بر این اساس پس از واگذاری این تیم به سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک و امسال نیز مقتدرانه به لیگ برتر صعود کند

بنابراین گزارش؛ هفته سی و سوم جام آزادگان با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد که پارس جنوبی با پیروزی مقابل استقلال اهواز به قهرمانی لیگ یک رسید و به عنوان نخستین تیم به لیگ برتر صعود کرد.

هفته سی و سوم لیگ آزادگان در حالی پیگیری شد که نتایج جالبی رقم خورد. در مهمترین دیدار این هفته سپیدرود در مقابل گل گهر سیرجان کاری از پیش نبرد و با نتیجه سه بر دو مقابل این تیم شکست خورد. این نتیجه شاید در جایگاه رشتی‌ها تاثیرگذار نبود ولی باعث شد تا پارس جنوبی با پیروزی مقابل تیم قعر نشین استقلال اهواز، قهرمانیش در لیگ یک را مسجل کرده و به لیگ برتر صعود کند.

استقلال اهواز یک پارس جنوبی ۲
برپایه این گزارش، در این دیدار ابتدا احسان تاییدی در دقیقه ۳۵ پارس جنوبی را پیش انداخت ولی چهار دقیقه بعد پدرام اردلانی بازی را به تساوی کشید تا نشان دهد اهوازی‌ها از پیش باخته پا به میدان نگذاشته‌اند. تلاش‌های شاگردان مهدی تارتار در ادامه کار باعث شد در دقیقه ۴۴ توسط مجتبی لطفی پیش بیفتند. این نتیجه تا پایان کار حفظ شد تا پارس جنوبی با استفاده از شکست سپیدرود و تساوی ملوان در دیدارهای همزمان، قهرمان لیگ آزادگان شود و به عنوان نخستین تیم به لیگ برتر صعود کند. استقلال اهواز هم یازده امتیازی باقی ماند.

روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز این پیروزی ارزشمند و صعود به لیگ برتر کشور را به همه مردم استان بوشهر تبریک عرض می نماید.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید