پیام تبریک دستیار جوان مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت روز جوان

(چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۰:۵۹

پوریا فولادی دستیار جوان مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در پیامی روز جوان را به کارکنان و کارگران جوان صنعت نفت شاغل در عسلویه تبریک گفت.

بنام خدواند جان و خرد


             ای جوان چشم دل خود باز کن                   زندگی را با هدف آغاز کن                                                  

               راه پاکان و نیاکان پیشگیر                       پند از یاران نیک اندیش گیر


جوانان محترم شاغل و ساکن در صنعت و شهرهای صنعتی

با سلام و احترام

نخست ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، مقرر در یازده شعبان را بر شما و خانواده گرامیتان تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان توفیق روز افزون برای شما سرمایه های ایران عزیز مسالت دارم.     

    برهمگان مشهود است ایجاد فضای توسعه متوازن و تحول آفرین در مهمترین آوردگاه اقتصادی کشور ( پارس جنوبی) که میوه ی تمام انقلابی می باشد، مرهون همت و تلاش و جهاد جوانان است و اکنون همچون گذشته حضور این قشر سرنوشت ساز در عرصه الزامی می‌دانیم.

 شاه بیت توسعه و پیشرفت را، جامعه ی انسانی توانمند و با دانش یدک می کشد و بر همین اساس نگاه ها به سوی جوانانی معطوف می شود که خود قافیه و مصراع، شاه بیت هستند.

از همین رو با توجه به توصیه های موکد جناب آقای مهندس یوسفی مدیرعامل محترم سازمان که عامل محرک اصلی رشد و نوک پیکان پیشبرد اهداف را جوانان، و ایجاد فضای توانمند سازی و پرورش نیروی انسانی را جزو محور های اصلی خود می داند، در نظر داریم  اقداماتی از قبیل شناسایی استعدادهای جوانان، ارتقاع توانمندی آنان، ترویج فرهنگ مشارکتی، بالابردن سطح کمی و کیفی در زمینه های اقتصادی در راستای ایجاد بستر مناسب حفظ حرمت و کرامت برای نسل جوانی که آینده کشور به دست آنان خواهد بود و جزو توصیه های  جناب اقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور و همچنین جناب آقای مهندس زنگنه وزیر محترم وزرات نفت می باشد، بطور جد بیش از پیش در دستور کار این سازمان قرار بگیرد و با حضور متداوم جوانان در عرصه های اقتصادی، اجتماعی که تزریق شور و نشاط و انرژی را با خور به‌همراه خواهد داشت، شاهد رشد و شکوفایی ایران اسلامی باشیم و با تلاش همگانی این تحول مبارک را مانا و ماندگار بداریم.

پوریا فولادی

دستیار جوان مدیرعامل

سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید