در آستانه روز روابط عمومی ارتباطات ؛

سمینار ابزارها و فنآوری های نوین ارتباطی در عسلویه برگزار شد

(دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۱۶:۲۶

در آستانه روز روابط عمومی و ارتباطات ، سمینار آموزشی ابزراها و فنآوری های نوین ارتباطی با حضور کارکنان حوزه روابط عمومی و فن آوری اطلاعات و ارتباطات در عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، این سمینار به مدرسی استاد حمیدرضا ضیایی پرور با موضوع بررسی ابزارها و فنآوری های روز و نوین ارتباطی برگزار شد.

رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی منطقه ویژه پارس در حاشیه این سمینار آموزشی با اشاره به اولویت قرار دادن آموزش و پژوهش جهت تقویت و توانمندسازی نیروهای حوزه روابط عمومی و ارتباطات گفت: تامین زیرساخت ها ارتباطی و تقویت حوزه های ارتباطات و روابط عمومی در راستای مشارکت در توسعه پایتخت انرژی کشور از اولویت های مدنظر سازمان منطقه ویژه پارس می باشد که همواره با این نگاه برنامه ریزی های لازم جهت توسعه و بهبهود بخشی به فعالیت ها صورت می گیرد.

ایوب بنوی با شاره به عملکرد روابط عمومی و امورفرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس در دو سال گذشته تصریح کرد: توجه جدی به حوزه رسانه در بخش های مجازی و مکتوب ، راه اندازی برنامه رادیو و تلویزیونی پارس و توسعه ، برگزاری جشنواره های فرهنگی، هنری و رسانه ای و حمایت از رسانه های محلی به عنوان یکی از بازوان ارتباطی از مهمترین فعالیت های این امور در دو سال گذشته محسوب می شود.

در این سمینار که با حضور 50 نفر از کارشناسان حوزه های ارتباطات و فنآوری برگزار گردید موضوعات روز علم روابط عمومی و ارتباطات به بحث گذاشته شد.

سمینار آموزشی با موضوع ابزارها 1

 
سمینار آموزشی با موضوع ابزارها 19
سمینار آموزشی با موضوع ابزارها 17
سمینار آموزشی با موضوع ابزارها 16
سمینار آموزشی با موضوع ابزارها 15
سمینار آموزشی با موضوع ابزارها 12
سمینار آموزشی با موضوع ابزارها 11

عکس :‌اسماعیل زارع

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید