تحقق آرزوی مردم شهرستان دیّر ؛

بیمارستان دیّر با مشارکت ١١٠ میلیاردی صنعت نفت افتتاح شد

(سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۰۹:۲۷

بیمارستان دیّر که یکی از خواسته های سالیان متمادی مردم شهرستان دیّر بود با مشارکت و عزم جدی صنعت نفت تکمیل و صبح امروز ( سه شنبه ٢٦ اردیبهشت ماه) بصورت رسمی مورد افتتاح قرار کرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مهندس یوسفی با اعلام این خبر گفت: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت با هزینه ی ١١٠ میلیارد ریالی در إتمام این پروژه مهم حوزه ی سلامت مشارکت جدی داشته است.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس با اشاره به نقش و حضور صنعت نفت در پروژه های حوزه ی بهداشت، درمان و سلامت محیط پیرامونی تصریح کرد؛ با راه اندازی بیمارستان دیّر، تمامی شهرستانهای  استان دارای بیمارستان شده اند که این اتفاق می تواند در این حوزه سلامت استان اثر بخش خواهد بود.
بیمارستان ٥٦ تختخوابی دیّر از قدیمی ترین خواسته های مردم شهرستان دیّر بود که طَی سالیان قبل بارها بنا به دلایلی عملیات بهره برداری ان به تعویق افتاده بود که سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از صنعت نفت با اختصاص اعتبارات متعدد تا نهایی شدن پروژه ، عملیات ساخت و إتمام این پروژه را دنبال می کرد.

این بیمارستان در دو طبقه و با مساحت 6 هزار و 48 مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع دارای بخش‌های مراقبت‌های ویژه، بستری، اتاق عمل، زنان و زایمان، مادر و کودک، آزمایشگاه، داروخانه، حسابداری، اورژانس، درمانگاه، درمانگاه، رادیولوژی و سونوگرافی است.

وزیر بهداشت در آیین بهره برداری از این پروژه از اهتمام صنعت نفت به حوزه سلامت قدردانی کرد.

بیمارستان

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید