نخستیم مشعل پالایشگاه اول پارس جنوبی به طور رسمی خاموش شد.

(سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) ۲۰:۳۹

مراسم رسمی خاموشی نخستین مشعل پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی(زیرو فلرینگ) امروز ۲۶ اردیبهشت ماه با حضور دکتر ابتکار معاون رییس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس -مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این مراسم گفت:با اقدمات اصلاحی که در زمینه کاهش فلرینگ انجام شده هم اکنون میزان فلرینگ در ده فاز نخست پارس جنوبی به طور محسوسی کاهش یافتع است بطوریکه میزان فلرینگ در سال٨٧ در هفته ٥٦ میلیون متر مکعب بود اما هم اکنون به ٥ میلیون متر مکعب در هفته کاهش یافته است و بر اساس برنامه اعلام شده از سوی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی فلرینگ در این فازها تا پایان امسال به زیر ٣ میلیون متر مکعب در هفته خواهد رسید.
یوسفی مراسم امروز و خاموشی اولین فلر مجتمع گاز پارس جنوبی را  یک تحول بزرگ در برنامه های محیط زیست وزارت نفت دانست و تاکید کرد:اقدامات اصلاحی وزارت نفت در زمینه حفظ محیط زیست هیچگاه توقف نداشته است و همه شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس موظف به رعایت استانداردهای ابلاغی از سوی وزارتخانه هستند که لازم است همه موارد آن اجرا شود.
مراسم خاموشی نخستین فلر مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید