همزمان با بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان برگزار شد؛

آیین تجلیل از خانواده ی شهدای شهرستان عسلویه در منطقه ویژه پارس

(پنج شنبه ۱ تیر ۱۳۹۶) ۱۶:۴۸

آیین تجلیل از خانواده ی شهدای شهرستان عسلویه در منطقه ویژه پارس ، همزمان با بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان با حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، مهندس یوسفی در این آیین با اشاره به نقش خانواده ی شهدا در پیشرفت های کشور گفت: بدون تردید همگان بر این امر صحه می گذرانند که ما امروزه هر چه داریم به برکت خون شهداست.

وی تصریح کرد: این شهدا و خانواده ی معظم شهدا بوده اند که مسیر را برای پیشرفت ایران اسلامی هموار ساخته اند و امروز تمامی پیشرفت های بدست آمده در کشور مرهون خون های پاک شهدا و صبوری خانواده های ان هاست.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس با اشاره به ١٣ شهید شهرستان عسلویه افزود: ما اعتقاد داریم روحیه إیثار و شهادت که از اخلاص و انسانیت نشأت می گیرد همانگونه که در دفاع از این اب و خاک مؤثر بوده است می تواند در تلاش و سازندگی ایران اسلامی و در این منطقه ی عظیم اقتصادی و انرژی که گوشه ای از خاک ایران اسلامی است اثربخش باشد.

در حاشیه ی این مراسم فیلم(( مدافعان خلیج فارس)) با موضوع معرفی و زندگی نامه ی شهدای شهرستان عسلویه که از سوی روابط عمومی و امورفرهنگی منطقه ویژه پارس تهیه شده بود به نمایش گذاشته شد.

در این مراسم جمعی از مسئولین شهرستان عسلویه نیز حضور داشتند.

ضیافت صمیمانه ی افطاری خانواده ی معظم شهدا به میزبانی مدیرعامل منطقه ویژه پارس پایان بخش این مراسم بود.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید