نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جنوب استان به میزبانی منطقه ویژه پارس

(چهارشنبه ۱۱ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۶:۱۶

نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جنوب استان به میزبانی منطقه ویژه پارس با هدف ارائه راهکارهای مبارزه با آسیب های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، اولین نشست هماهنگی برگزاری همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت انجمن های مردم نهاد صبح امروز ( چهارشنبه 14 مردادماه ) در منطقه ویژه پارس برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس در خصوص این نشست گفت: این نشست که با حضور بیش از 40 سازمان مردم نهاد فعال در شهرستانهای جنوبی استان بوشهر  برگزار گردید برنامه ریزی های لازم جهت اجرای اولین همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت سازمان های مردم نهاد صورت پذیرفت.

مجید مهری تصریح کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه ویژه پارس به منظور توانمند سازی سازمان های مردم نهاد و گروههای مردمی علاقه مند و فعال در این حوزه از طریق برگزاری کارگاههای آموزشی ، سمینارها و همایش ها ، نشست های تخصصی ، حمایت و تقویت شبکه های تخصصی ، تولید دانش کاربردی ، افزایش دسترسی به منابع اطلاعاتی مکتوب و الکترونیکی ،‌تربیت نیروهای متخصص و متعهد و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل تجربیات و همکاری متقابل با سازمان های مرتبط فعالیت های خود را در منطقه پیگیری می نماید.

لازم به ذکر است در این نشست تخصصی که با حضور معاون مدیرکل اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید مدیران سازمان های مردم نهاد و فعالان مردمی با ارائه گزارشی از فعالیت های خود در این حوزه به ارائه راهکار ها و پیشنهادات خود جهت انسجام بخشی به فعالیت های حوزه های مبارزه با آسیب های اجتماعی با اولویت مبارزه با مواد مخدر پرداختند.

در حاشیه این نشست ، دبیرخانه اولین همایش پیشگیری از  آسیب های اجتماعی با محوریت انجمن های مردم نهاد رساما شروع بکار کرد.

 

جلسه هماهنگی با ان جی او ها جهت پیشگیری از چالشهای اجتماعی 12
جلسه هماهنگی با ان جی او ها جهت پیشگیری از چالشهای اجتماعی 6
جلسه هماهنگی با ان جی او ها جهت پیشگیری از چالشهای اجتماعی 5
جلسه هماهنگی با ان جی او ها جهت پیشگیری از چالشهای اجتماعی 4
جلسه هماهنگی با ان جی او ها جهت پیشگیری از چالشهای اجتماعی 2
جلسه هماهنگی با ان جی او ها جهت پیشگیری از چالشهای اجتماعی 1

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید