درخشش فرزندان کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس در مسابقات زیر 17 سال شرکت ملی نفت ایران

(دوشنبه ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۵:۱۲

کاروان ورزشی اعزامی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس متشکل از ٨ ورزشکار و سرپرست و مربی به سرپرستی مونا رجب بلوکات در رشته تنیس روی میز و کاراته به این مسابقات اعزام گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،اولین دوره مسابقات سراسرى فرزندان دختر ١٧ سال و پایین تر شرکت ملی نفت ایران ١٣٩٦ در ٨ رشته ورزشی، از مورخ ١٣٩٦/٥/١٥ لغایت ١٣٩٦/٥/٢١ به میزبانی شرکت پایانه هاى نفتى ایران در شیراز برگزار گردید. کاروان ورزشی اعزامی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس متشکل از ٨ ورزشکار و سرپرست و مربی به سرپرستی مونا رجب بلوکات در رشته تنیس روی میز و کاراته به این مسابقات اعزام گردید که نتایج آن به شرح ذیل می باشند.
تنیس روی میز:
مسابقات تیمی تنیس روی میز با حضور ٩ تیم برگزار شد و تیم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس موفق به کسب مقام چهارم و دریافت کاپ اخلاق شد.
فاطمه مفیدی با اولین تجربه حضور در المپیاد نفت توانست در مسابقات انفرادی تنیس روی میز با حضور ٣٤ شرکت کننده با شکست دادن حریف هاى قدر و با تجربه به جمع ٨ نفر برتر راه پیدا کند و جز تیم منتخب شرکت ملى نفت براى حضور در مسابقات وزارت نفت گردد و پدیده مسابقات شود.
تیم تنیس روى میز:
١. فاطمه مفیدى
٢. مائده مفیدى
٣. فاطمه خدرى
٤. مربی مهین جنت صادقی
٥. سرپرست زهرا مفیدی
 
کاراته:

هانیه موسوى زاده ورزشکار اعزامى سازمان منطقه ویژه اقتصادى انرژى پارس در رشته کاراته به سرپرستى لیلا عینى راد در رده سنى ١٣ سال و کمتر موفق به کسب مقام سوم در رشته کاتا شد.

ورزش بانوان4
ورزش بانوان3
ورزش بانوان2
ورزش بانوان1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید