مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس؛

جشنواره‌های قرآنی عامل وحدت بخش در منطقه پارس جنوبی هستند

(چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۶) ۱۵:۰۹

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در آیین اختتامیه جشنواره قرآنی حبل المتین که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان عسلویه، فرمانده سپاه عسلویه و جمعی از روسای سازمان تبلیغات اسلامی شهرهای جم، کنگان، دیر و عسلویه برگزار شد، برپایی جشنواره های قرآنی را عامل وحدت بخش در منطقه پارس جنوبی دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مهدی یوسفی در آیین اختتامیه جشنواره قرآنی حبل المتین که صبح امروز ۲۹ شهریورماه در سالن همایش‌های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد، برپایی جشنواره‌های قرآنی را عامل وحدت بخش منطقه پارس جنوبی بر شمرد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود، قرآن عامل نجات بخش بشریت است و دروس قرآن می‌تواند چراغ راه سعادت را برای نه تنها مسلمانان بلکه برای همه انسان‌ها روشن سازد.

مهدی یوسفی اعجاز قرآن را کاربرد مفاهیم آن برای همه دوران‌ها خواند و افزود اگر در این کتاب مقدس عمیق شویم چاره بسیاری از مشکلات امروزه را می‌توانیم بیابیم.

یوسفی با اشاره به تنوع قومی و مذهبی منطقه پارس جنوبی، قرآن را عاملی وحدت بخش برای مردم این منطقه برشمرد و خاطر نشان کرد قرآن به معنای واقعی ریسمان نجات بخش بشریت که توسل به آن مردم را از گمراهی و تفرقه دور می‌کند.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود؛ باید مولفه‌های وحدت بخش را تقویت کنیم و برگزاری جشنواره‌ها با محوریت قرآن یکی از این مولفه‌ها است.

جشنواره قرآنی حبل المتین با حضور 420 نفر از نخبگان قرآنی شهرستان‌های جم، دیر، عسلویه و کنگان و شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی به مدت 3 روز در رشته‌های حفظ 5 و 10 جزء، تحقیق، ترتیل و اذان در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد و در پایان از 40 نفر از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید