برپایی اولین همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد اعتیاد در منطقه ویژه پارس

(یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶) ۰۹:۲۹

اولین همایش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با رویکرد اعتیاد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 3 و 4 آبان و با حضور مقامات کشوری ،لشکری ، استانی و مدیران ارشد وزارت نفت در منطقه ویژه پارس برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه پارس با اعلام خبر فوق افزود : پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد اعتیاد نیازمند مشارکت جدی مردم ،بخش های دولتی و غیر دولتی می باشد . صنعت نفت و در راس آن سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بعنوان متولی اصلی منطقه با هدف دستیابی به ایجاد مشارکت برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش اولیه و مهمی را عهده دار است . 
مجید مهری افزود : ارتباط مثبت و سازنده صنعت نفت و سازمان های مردم نهاد می تواند نقطه عطف بزرگی در تاریخ صنعت در راستای پیشگیری از مشکلات اجتماعی  حوزه پیرامونی صنعت نفت در منطقه پارس باشد.
وی تصریح کرد : شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منطقه پارس بمنظور توانمند سازی سازمان های مردم نهاد و گروه های مردمی علاقمند در این حوزه همچنین دستگاههای مرتبط با موضوع اعتیاد از طریق برگزاری کارگاههای آموزشی ، سمینارها و همایش ها ، نشست های تخصصی ، حمایت و تقویت شبکه های تخصصی ، تولید دانش کاربردی ، تربیت نیروهای متخصص و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل تجربیات و همکاری متقابل با سازمان های مرتبط ،فعالیتهای خود را در منطقه پیگیری می کند که برگزاری این همایش نیز در همین راستا تعریف شده است.
مجید مهری در پایان گفت : این همایش با حضور مقامات مسئول در وزارت کشور ، وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ،ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری ، سازمان بهزیستی کشور و مدیران ارشد نفتی همچنین استانی به مدت 2 روز و در سالن اجتماعات ساختمان همایش های منطقه برگزار خواهد شد . ایراد سخنرانی  مقامات ارشد و بیان دیدگاهها و آخرین مسایل روز در حوزه اعتیاد ، رونمایی از ترانه و کلیپ ویژه منطقه پارس با هدف فرهنگ سازی برای مبارزه با اعتیاد ، رونمایی از کتاب دومین سال استقرار برنامه راهبردی پیشگیری از مواد اعتیادآور ، برگزاری 4 پنل تخصصی همچنین کارگاه تخصصی ویژه دستگاهها و انجمن های مردم نهاد و سمن ها و با حضور اساتید برجسته علمی در این حوزه و تجلیل از فعالین این عرصه و .... از جمله برنامه های اجرایی این همایش 2 روزه خواهد بود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید