برررسی راهکاری توسعه ای شاهراه اقتصادی دریایی پایتخت انرژی کشور

(چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶) ۱۳:۲۹

مهندس یوسفی:ایمنی، سرعت عمل و استفاده از ابزار روز ،مجتمع بندری پارس را در عرصه بین الملل به بندری شناخته شده تبدیل کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیرعامل منطقه ویژه پارس در حاشیه بازدید از مجتمع بندری پارس و در نشست با مدیر و کارکنان مجتمع بندری پارس ضمن اشاره به در پیش بودن فصل زمستان و بارش باران ًهای موسمی منطقه که با طوفان همراه است گفت: رعایت نکات ایمنی در حوزه ًهای مختلف HSE در این مجتمع که نقشی بی بدیل در حوزه اقتصاد و انرژی بین الملل دارد باید در سرلوحه ی کارها قرار گیرد.
مهندس یوسفی با اشاره به تردد کشتی ًهای غول پیکر در این مجتمع بندری افزود: این بندر با زیرساخت ًهای مهیا شده به عنوان شاهراه اقتصادی پایتخت انرژی کشور می تواند یکی از پتانسیل ًها و مشوق ًهای جذب سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در این منطقه اثربخش باشد.
در این بازدید و نشست محمدکاظم نیکنام مدیر مجتمع بندری پارس به ارائه گزارشی از روند اجرایی فعالیتهای 
این مجتمع بندری پرداخت.
مجتمع بندری پارس به عنوان یکی از تخصصی ترین مجتمع های بندری کشور در حوزه خدمات دهی به صنعت محسوب می شود، خاطرنشان کرد: مجتمع بندری پارس با ۲۵ پست اسکله، شامل ۱۰ پست اسکله خدماتی و ۱۵ پست اسکله ویژه صادرات محصولات پتروشیمی به عنوان شاهراه واردات و صادرات کالا به پایتخت انرژی کشور همواره نقش اثرگذاری در توسعه اقتصادی، صنعتی و انرژی این منطقه ایفا کرده است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید