حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس در مناطق زلزله زده جنوب استان بوشهر

(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۲۴

مهندس یوسفی پس از حضور و بازدید از مناطق زلزله زده جنوب استان بوشهر در نشست مشترک با فرماندار شهرستان دیّر شرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صبح امروز(چهارشنبه١٥ آذرماه) با حضور در شهر دیّر ضمن بازدید از برخی نقاط حادثه دیده زلزله زده این شهر، در نشستی با فرماندار شهرستان دیّر ضمن کسب اطلاع از روند وقوع حادثه، خسارت ًهای وارده و عملیات ًهای اجرایی صورت گرفته جهت رفع خسارت ًهای وارده از امادگی منطقه ویژه پارس و صنعت نفت جهت کمک و امدادرسانی به زلزله زدگان خبر داد.

مهندس یوسفی در این نشست با تشریح برخی برنامه ًهای مدیریت بحران صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور افزود: تجاربی که در حوزه مقابله و مدیریت بحران  در حوادث مشابه به دست امده می تواند در این حوادث و بلایای طبیعی به کمک آید.
وی از حضور و کمک رسانی منطقه ویژه پارس در زلزله کرمانشاه گزارشی ارائه کرد و گفت: در پاسخ به محبت های همیشگی مردم جوامع پیرامونی ،صنعت نفت همواره در کنار توجه به توسعه صنعتی به حوزه پیرامونی نیز توجه خاصی دارد.

فرماندار شهرستان دیّر نیز در این نشست با تقدیر از حضور مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: ما تقدیر می کنیم از نگاه والای مهندس یوسفی که همواره در کنار مردم این شهرستان بوده و گواه این همراهی حضور نیروهای منطقه ویژه پارس در حوادثی از قبیل اتش سوزی اسکله دیّر، حادثه سیش و زلزله ی اخیر در کنار مردم و خدمات رسانی به انها بوده است.

اعتماد ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیتهای مدیریت بحران منطقه ، شاهد کاهش تلفات و خسارت ًهای احتمالی حوادث طبیعی در سطح منطقه باشیم.

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید