مدیرنظارت بر طرح ًهای عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت تشریح کرد؛

شرایط اسکان در طرح اقماری کارکنان صنعت نفت شاغل در منطقه ویژه پارس

(شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶) ۱۷:۵۸

مدیرنظارت بر طرح ًهای عمرانی مناطق نفت خیز وزارت نفت با حضور در جمع مدیران و کارکنان صنعت نفت مستقر و شاغل در منطقه ویژه پارس شرایط اسکان در طرح اقماری کارکنان صنعت نفت شاغل در منطقه ویژه پارس را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس؛امیریان در این نشست از طرح جدید وزارت نفت برای اسکان نیروهای اقماری وزارت نفت در شهرهای کنگان،عسلویه،جم،دیّر، مهر، لامرد و پارسیان خبر داد و گفت : 
 ایجاد تسهیلات برای حل مشکل کارکنان با اولویت قرار دادن  رفع دوری انها از خانواده ها، رونق اقتصادی استان و شهرهای جنوبی است که به موازات با تزویق منابع وزارت نفت شهرها به لحاظ زیرساختی هم تقویت میشوند به عنوان مهمترین أهداف اجرای این طرح مطرح می باشد.
وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ویژه به کارکنان متقاضی اسکان در طرح اقماری و سکونت در شهرهای مورد اشاره از مهمترین برنامه ًهای وزارت نفت می باشد که با همکاری بانک مسکّن برنامه ریزی شده است.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس نیز در این نشست با اشاره به اولویت ًهای توسعه ای مناطق پیرامونی صنعت نفت گفت: امیدواریم با تدابیر وزیر نفت در خصوص اصلاح طرح اقماری کارکنان و توسعه زیرساخت ًها در مناطق همجوار با صنایع بزودی شاهد رشد و شکوفایی این مناطق باشیم.
در این نشست علاوه بر کارکنان صنعت نفت، نماینده ی مردم دیّر،کنگان، جم و عسلویه و مدیران عامل و مدیران ارشد شرکتهای مستقر در منطقه نیز حضور داشتند
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید