رییس هفتمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس:

۲۲۳ پیشنهاد به هفتمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس ارسال شد

(سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶) ۱۰:۳۹

رییس هفتیمن جشنواره ملی دانایی خلیج فارس در آیین اختتامیه این مراسم گفت:۲۲۳ پیشنهاد به هفتمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس ارسال شد

به گزارش پایکاه اطلاع رسانی مطنقه ویژه پارس ،مهندس بوشهری رئیس هفتمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس اظهار داشت:از دو دوره قبل پیشنهاد شد و وزیر نفت موافقت کرد که این جشنواره در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی به دلیل اهمیت آن تخصصی‌تر شود.
وی اضافه کرد:منطقه ویژه پارس دارای بزرگترین مخزن گازی جهان است و در کل جهان به اندازه این مخزن گاز وجود ندارد و همین باعث شده که ایران دومین دارنده ذخایر گازی جهان باشد و این جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت به نام شهید تندگویان مزین شد و در مدت کوتاهی که وزیر نفت بود تلاش ها و موفقیت های بسیار زیادی صورت گرفت .
بوشهری با اشاره به تلاش های شهید تندگویان برای حفظ پالایشگاه آبادان در طول جنگ تحمیلی گفت: این پالایشگاه بیش از ۱۰۰ سال عمر دارد ولی هنوز هم بزرگترین پالایشگاه کشور است و خوشحالیم که  مزین به نام شهید تندگویان است.
رییس هفتیمن جشنواره ملی دانایی خلیج فارس اظهار داشت :نمایندگانی از ۲۴ استان در این جشنوره شرکت کردند و طرح‌های مختلفی را ارائه کردند. مالکان دنیا کسانی هستند که فکر و اندیشه و فناوری دارند و بدون کاغذ تولید می‌کنند و کار می‌کنند. خوشبختانه جشنواره ملی  دانایی خلیج فارس از لحاظ تعداد شرکت کنندگان و فرهیختگان در هر دوره نسبت به دوره قبل افزایش می‌یابد.
بوشهری اضافه کرد:امسال ۲۲۳ پیشنهاد داشتیم که در چند مرحله بررسی شد و در آخرین مرحله که ارائه حضوری است و اساتید این طرح‌ها را ارزیابی کردند  و امروز از بهترین طرح‌ها تقدیر خواهیم کرد.
وی در پایان گفت:امیدواریم این جشنواره زمینه‌ای باشد تا جوانان این کشور بتوانند استعدادها و قابلیت‌های خود را به خوبی نشان دهند و با حمایت از این ایده‌ها شاهد موفقیت باشیم و حضور افراد با تجربه در کنار جوانان می‌تواند منتج به افزایش راندمان کاری شود و بسیار ارزشمند است.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید