پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال نو

(دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶) ۲۱:۵۰

مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پیامی سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال نو را تبریک گفت.متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

رویداد با شکوه 29 اسفند ماه به عنوان نقطه عطفی در تاریخ سیاسی،اقتصادی و مبارزات قهرمانانه مردم ایران برای نجات سرمایه های ملی این مرز و بوم از دست بیگانگان است.
این روز بزرگ برای هر ایرانی خصوصا برای خانواده بزرگ صنعت نفت مایه ی غرور و افتخار است.
در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید شاهد تحولی بزرگ در توسعه فازهای پارس جنوبی بوده ایم. سال 1396 نیز همچون سال‌های گذشته برگ زرین دیگری از جهاد اقتصادی در صنعت نفت در منطقه راهبردی پارس جنوبی رقم خورد.  افتتاح فازهای ١٧-١٨ ، ١٩ و ٢٠-٢١ پارس جنوبی، چهار طرح بزرگ پتروشیمی و طرح برداشت از لایه نفتی پارس جنوبی با حضور ریاست محترم جمهور ، وزیر محترم نفت و اعضای دولت خود به تنهایی گویای تحولی بزرگ در پارس جنوبی است که با بهره برداری از این طرح ها درآمد کشور افزایش قابل توجهی یافته است.
 
انشاالله تحت مدیریت مقام عالی وزارت و تلاش دست اندرکاران صنعت نفت در همه ی رده ها ،سال آتی نیز سرشار از موفقیت خواهد بود. 
 
 اینجانب نیز به عنوان خدمتگزار و برادرکوچک شما در پایتخت انرژی ایران اسلامی  29 اسفند ماه سالروز ملی شدن صنعت و  نوروز  باستانی را خدمت مردم شریف منطقه ی پیرامونی خصوصا مردم بزرگوار عسلویه و کنگان «میزبانان شریف صنعت نفت» وتلاشگران خدوم عرصه جهاد و کوشش اقتصادی  در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تبریک عرض نموده ،سالی همراه با موفقیت و شادروزی را برای همه مردم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و ذیل هدایت مقام معظم رهبری خواهانم.

 

                                                                                                                                                                       مهدی یوسفی

                                                                                                                                             مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید