دومین کنفرانس بین‌المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می شود

(سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۲۴

دومین کنفرانس بین‌المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی به همراه کارگاه‌های تخصصی و تور اکو صنعتی با محوریت انرژی و محیط زیست در 23 آبان ماه سالجاری در دانشگاه خلیج فارس بوشهر بر گزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع ر سانی منطقه ویژه پارس، دومین کنفرانس دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی (OGPC2018) یک رویداد علمی بین المللی برای پایش پژوهش‌های علمی و یافته‌های صنعتی جدید در حوزه انرژی و محیط زیست است که توسط دانشگاه خلیج فارس و مشارکت انجمن مهندسی شیمی ایران و همکاری پژوهشگران و دانشمندان ملی و بین‌المللی از بیش از 15 کشور دنیا در 23 آبان 1397 در بوشهر برگزار می‌گردد.

استان بوشهر به‌دلیل داشتن میادین متعدد نفتی و گازی، تاسیسات گسترده بالادستی نفت، پالایشگاه‌های گاز، پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌های تولید برق که عموما در نوع خود از بزرگترین‌ها در جهان محسوب می‌شوند به عنوان پایتخت انرژی ایران شناخته می‌شود.

این کنفرانس قصد دارد که نخبگان دانشگاهی، خبرگان صنعتی و انجمن های مردم نهاد را در حوزه انرژی و محیط زیست با هدف فرهنگ سازی، ارتقا و عرضه تجارب ویژه صنعتی، پژوهش‌ها و اختراعات علمی، توسعه فناوری، پیشرفت پایدار و تبادل دانش گردهم آورد.

برگزاری تورهای اکو صنعتی به مقصد صنایع عظیم پتروشیمی و پالایشگاهی و ظرفیتهای بوم گردی استان بوشهر در حوزه خلیج زیبای نایبند نیز پیش بینی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

زمان‌های مهم:

فراخوان ارسال مقالات: 12 فروردین 1397 

پایان زمان ارسال مقالات: 24 تیر 1397 

اعلام نتایج داوری: 24 شهریور 1397 

پایان زمان ثبت نام: 8 مهر 1397 

برگزاری کنفرانس: 23 آبان 1397

دومین کنفرانس بین‌المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می شود

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید