مراسم تجلیل از خدمات ارزشمند محسن علیخانی در سازمان منطقه ویژه پارس

(سه شنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۴:۱۱

مراسم تجلیل از خدمات ارزشمند مهندس محسن علیخانی مدیر برنامه ریزی و کنترل طرح‌ها سازمان منطقه ویژه پارس در محل سالن جلسات این سازمان ظهر امروز 2 مردادماه برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارسمراسم تجلیل و تکریم از چند دهه خدمت صادقانه محسن علیخانی مدیر برنامه ریزی و کنترل طرح‌های سازمان منطقه ویژه پارس با حضور مدیر عامل و مدیران این سازمان برگزار شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این مراسم از مهندس علیخانی به  عنوان مشاور امین خود در امور اجرایی سازمان نام برد و خاطر نشان کرد اخلاق نیکوی ایشان زبانزد همکاران در محیط کار بود و به نوعی می‌توان گفت ایشان مقام شیخوخیت را در نزد همکاران در سازمان عهده‌دار بودند.

مهندس یوسفی با اشاره به گزارش تلفیقی سازمان منطقه ویژه پارس در شرکت ملی نفت ایران، این سازمان را از معدود شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت بر شمرد که در سال‌های گذشته عملکرد مناسبی در جذب و تخصیص بودجه داشت که این امر نشات گرفته از مدیریت دقیق و شفاف مهندس علیخانی بود.

یوسفی در ادامه افزود در بدترین شرایط مالی، شرکت ما بهترین عملکرد را در جذب بودجه داشت این امر به لطف ایجاد بخش مدیریت پروژه در واحد برنامه ریزی به مدیریت مهندس علیخانی حاصل شد.

در ادامه این مراسم محسن علیخانی نیز ضمن اشاره به اجرای بیش از 3000 میلیارد تومان پروژه در عمر 18 ساله سازمان منطقه ویژه پارس، منطقه پارس جنوبی را قطب استراتژیک کشور در اقتصاد بر شمرد.

علیخانی درک متقابل مشکلات، گفت و گو و صعه صدر را از موارد مهم روابط کار بر شمرد و افزود با برنامه ریزی و اخلاق خوب می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

در ادامه این مراسم سعید بیگیان به عنوان سرپرست جدید مدیریت برنامه‌ریزی و کنترل طرح‌های سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شد.

گفتنی است مهندس علیخانی در حالی به افتخار بازنشستگی نایل می‌اید که سابقه خدمت در پارس جنوبی، تصدی پست شهرداری شهر برازجان و عضویت در چندین دوره هیآت مدیره سازمان منطقه ویژه پارس را در کارنامه دارد.

مراسم تجلیل مهندس علیخانی 19
مراسم تجلیل مهندس علیخانی 18
مراسم تجلیل مهندس علیخانی 17
مراسم تجلیل مهندس علیخانی 14
مراسم تجلیل مهندس علیخانی 12


مراسم تجلیل مهندس علیخانی 2

مراسم تجلیل مهندس علیخانی 15

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید