دستاوردهای طرح نخبه پروری منطقه ویژه پارس در استان بوشهر؛

کسب ١٠٠رتبه زیر هزار در کنکور سراسری

(چهارشنبه ۲۴ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۴۲

شرکت کنندگان در طرح نخبه پروری منطقه ویژه پارس در استان بوشهر توانستند ١٠٠ رتبه زیر هزار را در کنکور سراسری سال ٩٧ کسب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، طرح نخبه پروری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان مناطق پیرامونی صنعت نفت در سالجاری برای سومین سال متوالی از سوی سازمان منطقه ویژه پارس در استان بوشهر اجرایی شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به نقش تربیت نیروهای تحصیل کرده و ماهر در پیشبرد أهداف صنعت نفت می گوید: برنامه ریزی آموزشی مدون می تواند نقش بسزایی در تربیت نیروی انسانی إیفا کند و این نگاه و برنامه راهبردی همواره در اولویت کاری صنعت نفت بوده است.

مهدی یوسفی تصریح کرذ: طرح نخبه پروری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان در استان بوشهر با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با همراهی دانش آموزان و خانواده ها در راستای مسئولیت های اجتماعی و با هدف کمک به تقویت نیروی آنسانی موجود و اشتغال پایدار در این منطقه با جدیت دنبال می شود.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس با ابراز خوشحالی از کسب موفقیت ًهای دانش آموزان در کنکور سراسری امسال گفت: ما خوشحالیم که زمینه ای فراهم شد تا دانش آموزان استان بوشهر با تلاش و پشتکار خود و با حضور فعالانه در فعالیت ًهای آموزشی طرح نخبه پروری موفق به کسب رتبه ًهای درخشان شوند.

وی در پایان از حمایت شخص وزیر نفت از کلیه طرح ًهایی که منجر به افزایش سطح علمی و توانمندی جوانان حوزه پیرامونی منطقه عمومی پارس می شود، تشکر کرد.

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید