یک هفته زودتر از پایان لیگ؛

پارس جنوبی بوشهر قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

(یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷) ۰۹:۵۰

تیم فوتبال پارس جنوبی بوشهر با غلبه بر تیم شهرداری بندرعباس، یک هفته زودتر از پایان این مسابقات، قهرمانی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را تثبیت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس و به نقل از خبرگزاری مهر، از سری مسابقات هفته بیست‌ویکم فوتبال ساحلی کشور، جمعه‌شب یک مسابقه در ورزشگاه دهکده ساحلی بوشهر بین تیم‌های پارس جنوبی بوشهر و شهرداری بندرعباس برگزار شد که تیم پارس جنوبی با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

گل‌های پارس جنوبی بوشهر را در این مسابقه محمد احمدزاده سه گل و محمد مرادی یک گل به ثمر رساندند و منصور مدارایی و فاروق پسنده برای تیم شهرداری بندرعباس موفق به گلزنی شدند.

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در این بازی ۵۳ امتیازی شد و در یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی زودهنگام خود را جشن گرفت.

دیدار پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور هفته آینده بین دو تیم شهرداری سمنان و پارس جنوبی بوشهر برگزار می‌شود که نتیجه این بازی تاثیری در قهرمانی تیم پارس جنوبی ندارد.

در مسابقه هفته آینده تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر، جام قهرمانی این مسابقات به این تیم اهدا خواهد شد.

شایسته قهرمانی بودیم

 

 

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر نیز در پایان این مسابقه اظهار داشت: این مسابقه از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود و انتظار داشتیم که به صورت زنده از صداو سیما پخش می‌شد.

مسلم مسیگر با بیان اینکه در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت تیم شهرداری بندرعباس کار کرده بودیم، اضافه کرد: برای حضور تیم پارس جنوبی بوشهر در این دیدار از لحاظ فنی آنالیزی خوبی از تیم شهرداری بندرعباس ارائه شد.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان خود در این مسابقه، بیان کرد: بازیکنان این تیم در این بازی امشب خود مقابل تیم شهرداری بندر عباس بسیار خوب ظاهر و مطابق انتظار به بردی ارزشمند دست پیدا کردند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر ادامه داد: امسال توانستیم چند جوان مستعد جویای نام را به تیم ملی فوتبال ساحلی معرفی کنیم که این مهم در فصل آینده ادامه دارد.

مسیگر در ادامه با انتقاد از عملکرد داور این مسابقه، تصریح کرد: در یکی از صحنه‌ها نیز به اشتباه به سود حریف اعلام پنالتی کرد و این هم در شرایطی بود که دست بازیکن ما با توپ برخوردی نداشت.

وی با تقدیر از حمایت‌های هواداران از تیم پارس جنوبی بوشهر خاطرنشان کرد: این سومین قهرمانی متوالی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بود که در ابتدای فصل نیز قول آن را به هواداران داده بودیم.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید