پشتیبانی همه جانبه از تولید در پایتخت انرژی کشور

(سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷) ۰۸:۴۹

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در دیدار با مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی بر پشتیبانی همه جانبه از تولید در پایتخت انرژی کشور تاکید کردند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مدیرعامل منطقه ویژه پارس در نشست با مدیرعامل شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی با تقدیر از تلاش ًهای کارکنان شریف شرکت ملّی گاز در منطقه ویژه پارس گفت: مجموعه منطقه ویژه پارس در کنار همراهی سایر دستگاههای مرتبط همواره پشتیبان تولید و توسعه ًهمه جانبه در پایتخت انرژی کشور است.

سید پیروز موسوی تصریح کرد: تلاش بی وقفه برا تامین گاز کشور در طول فصل سرما از سوی کارکنان شریف وزارت نفت در این منطقه می تواند الگوی کار و تلاش برای سایر تلاشگران در مناطق مختلف کشور باشد.

وی افزود: با اهتمام جدی و نگاه ویژه مقام عالی وزارت زمینه ًها جهت رشد و شکوفایی در منطقه عظیم اقتصادی و انرژی فراهم شده و تمامی عوامل مرتبط با تولید و توسعه با یکدلی و همدلی در این راستا گام بر خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی نیز در این نشست با اشاره به حضور سیدپیروز موسوی در منطقه ویژه پارس گفت: با شناختی که از مهندس موسوی داریم قطعا یقین داریم در مسیر تولید گاز در این منطقه با خللی روبرو نخواهیم شد.


جلسه مدیرعامل با فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز 10
جلسه مدیرعامل با فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز 9
جلسه مدیرعامل با فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز 7
جلسه مدیرعامل با فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز 6
جلسه مدیرعامل با فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز 5
جلسه مدیرعامل با فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز 4
جلسه مدیرعامل با فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز 3
جلسه مدیرعامل با فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز 2
جلسه مدیرعامل با فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز 1

ث
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید