با حضور مدیرکل HSEوزارت نفت برگزار شد؛

نشست برررسی راهکارهای اعمال حاکمیت و یکپارچه سازی HSE منطقه ویژه پارس

(چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷) ۱۴:۰۶

در این نشست تخصصی که سردار مطیعی ، معاون سازمان پدافندغیرعامل کشور نیز حضور داشت ، مدیرعامل منطقه ویژه پارس در این نشست با اشاره به جایگاه این منطقه در تولید گاز و ثروت برای کشور گفت: توسعه و شکل گیری تاسیسات درآمدزا با سرمایه گذاری نزدیک به ٨٠٠ میلیارد دلاری در این منطقه در کنار حضور دهها شرکت و صنایع بزرگ و کوچک می طلبد شرایط ایمنی، بهداشتی، حفاظتی با اولویت خاصی در راس برنامه ها قرار گیرد.

سیدپیروز موسوی تصریح کرد: موارد مورد اشاره در اعمال حاکمیتی در سطح منطقه با مشارکت و تعامل سایر شرکت ها و فعالان صنعت محقق خواهد شد.
وی خاطرنشان ساخت: رعایت موارد حیاتی و اساسی در این منطقه حول محور تأکیدات مقام عالی وزارت در خصوص توسعه تاسیسات، تولید گاز مصرفی کشور و نگهداشت تاسیسات با برنامه ریزی اساسی مورد توجه جدی قرار خواهد گرفت.

بروز رسانی تجهیزات و ارتقا خدمات دهی به شرکتها از دیگر موارد مطرح شده از سوی  مدیر عامل منطقه ویژه پارس در این نشست بود.

 مشاور وزیر و مدیرکل اچ اس وزارت نفت نیز در نشست بررسی تخصصی اعمال حاکمیت و یکپارچه سازی HSE منطقه ویژه پارس با تشریح اولویتهای وزارت نفت در حوزه HSE گفت: در حوزه ًهای کاری مرتبط در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست به اندازه اولویت ًها و اعتبارات مالی ، برنامه ریزی و حرکت عملیاتی خود را ترسیم و اجرایی کنیم.

دکتر مرتضوی تصریح کرد:در منطقه ویژه پارس با توجه به حجم فعالیتها ، باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی از پتانسیل ًها، امکانات و زیرساخت ًهای موجود باید به بهترین شکل ممکن استفاده گردد و با ارتقا بخشی به فعالیتهایمان فضا را برای فعالیت بیش از پیش مهیا سازیم.

وی با اشاره به نقش سازمان منطقه ویژه پارس در یکپارچه سازی و پشتیبانی از فعالیت ًها در منطقه خاطرنشان کرد؛کیفیت بخشی به خدمات می تواند فضای امن منطقه ویژه پارس را برای سرمایه گذاران، صنعتگران و صاحبان صنایع به همراه داشته باشد.

جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 22
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 21
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 20
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 17
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 16
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 14
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 13
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 12
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 10
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 8
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 7
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 6
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 5
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 4
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 2
جلسه مدیرعامل و واحد اچ اس ای 1

ث
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید