بازدید مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه

(چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷) ۱۰:۲۳

سید پیروز موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضمن بازدید از پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با مدیر عامل این پتروشیمی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سید پیروز موسوی مدیر عامل سازمان مطنقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حالی که برخی از مدیران این سازمان نیز وی را همراهی می کردند ضمن بازدید از پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه از نزدیک در جریان پیشرفت مراحل ساخت این واحد پتروشیمی قرار گرفت.

مدیر عامل واحد متانول شرکت کیمیای پارس خاورمیانه (متانول هفتم)  با بیان اینکه این واحد با ظرفیت ۱.۶۵۰.۰۰۰ تن متانول گرید AA در زمینی به مساحت حدودی ۸ هکتار در فاز دوم پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی عسلویه در حال اجر است گفت: این واحد هم اکنون از پیشرفت 85 درصدی برخوردار است و این امیدواری وجود دارد که از تابستان سال آینده محصولات تولیدی این واحد را روانه بازار کنیم.

وی اجرای  5 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه و اشتغال زایی برای 1500 نفر بصورت مستقیم از مهمترین ویژگی های این شرکت در حوزه اشتغالزایی و ایمنی بر شمرد و تصریح کرد:از مجموع 130 نفر نیروی استخدام شده در سال 1397 بیش از 65 درصد آن از نیروهای بومی منطقه جذب و بکار گیری شده اند.

بازدید مدیرعامل از پتروشیمی بوشهر 40
بازدید مدیرعامل از پتروشیمی بوشهر 39
بازدید مدیرعامل از پتروشیمی بوشهر 38
بازدید مدیرعامل از پتروشیمی بوشهر 36
بازدید مدیرعامل از پتروشیمی بوشهر 35
بازدید مدیرعامل از پتروشیمی بوشهر 34
بازدید مدیرعامل از پتروشیمی بوشهر 33
بازدید مدیرعامل از پتروشیمی بوشهر 32
بازدید مدیرعامل از پتروشیمی بوشهر 31

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید