مهندس موسوی در آیین تکریم و معارفه رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژ پارس تاکید کرد:

لزوم بهره گیری از ابزارها و شیوه های نوین اطلاع رسانی در روابط عمومی

(چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷) ۱۱:۲۵

آیین تکریم ایوب بنوی و معارفه مجتبی عوض زاده رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور سید پیروز موسوی مدیر عامل این سازمان و محمد ناصری رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سید پیروز موسوی با بیان اینکه سازمان منطقه ویژه پارس از اهمیت و جایگاه خاصی در کشور برخوردار است گفت:روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس کانال ارتباطی صنعت نفت و حوزه پیرامونی است بنابراین لازم است روابط عمومی خود را مطابق با وضعیت جاری کشور و بهره گیری از ابزار ها و شیوه های گوناگون ارتباط خود را محیط پیرامون بیش از پیش تقویت کند.
 
وی تصریح کرد: شاید برخی تصور کنند رسالت سازمان با بهره برداری از همه پالایشگاه ها و صنایع پایین دستی دیگر نیازی به ارتباط با صنایع و محیط پیرامونی نباشد اما اعلام می کنیم ما در تمامی شرایط در کنار صنایع مستقر در منطقه و مردم خواهیم بود و با همه با هم از مسائل و مشکلاتی که تحریم برای کشور بوجود آورده است عبور خواهیم کرد.
 
 مدیر عامل سازمان مطنقه ویژه پارس توسعه صنایع پایین دستی را حلقه گمشده ارزش افزوده و ایجاد اشتغال در کشور دانست و افزود: جذب سرمایه و توسعه صنایع پایین دستی کلید ایجاد زنجیره ارزش و اشتغال آفرینی در کشور است و لازم است با تمام توان در این زمینه تلاش کنیم.
 
 موسوی با بیان اینکه اشتغال آفرینی در بخش خدمات نیز مغفول مانده است  گفت:  سهم صنعت در میزان اشتغال جوامع توسعه یافته 20 درصد و بخش خدمات 80 درصد است بنابراین ما نیز باید در این بخش آموزش های لازم را به مردم ارائه دهیم تا بتوانیم مشکل اشتغال جوانان را حل کنیم.
 
 وی ضمن تقدیر از زحمات آقای بنوی در زمان تصدی مسئولیت گفت: همکاران روابط عمومی تلاش بسیار خوبی در حوزه های مرتبط با این بخش داشته اند که لازم است این فعالیت ها تقویت شود.
 
 مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس آقای عوض زاده را از نخبگان حوزه روابط عمومی صنعت نفت و استان بر شمرد و گفت: امیدواریم با همکاری سایر مدیریت ها و همراهی رسانه های ملی و محلی بتوانیم خدماتی که صنعت نفت به حوزه پیرامون داشته به نحو شایسته به اطلاع مردم برسانیم.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید