عوض زاده مطرح کرد:

رسالت سنگین روابط عمومی منطقه ویژه پارس در شرایط کنونی صنعت نفت

(چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷) ۱۲:۱۶

مجتبی عوض زاده رییس روابط عمومی منطقه ویژه پارس در آیین تکریم ایوب بنوی و معارفه رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس گفت:رسالت روابط عمومی منطقه ویژه پارس در شرایط کنونی صنعت نفت بسیار سنگین و حساس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مجتبی عوض زاده رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان پایتخت انرژی ایران نفش بسبار مهمی در تامین اقتصاد کشور دارد گفت: ۷۰ درصد گاز مصرفی کشور و ۶۰ درصد انرژی مورد نیاز بخش حمل و نقل کشور از این منطقه تامین می شود .
 
 عوض زاده جایگاه منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی را بسیار مهم و حساس دانست و افزود: بلافاصله بعد از رفع تحریم ها ما شاهد ثبت رکورد های چشمگیری بودیم که حیات دوباره ای برای صنعت نفت محسوب شد و از طرف دیگر نیز تمام این موفقیت ها و دستاوردها با همت ،توان ،تفکر و تجربه‌ ایرانی محقق شده است.
 
 رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه تصریح کرد: امسال در بعد ملی و بین المللی برای روابط عمومی های صنعت نفت  یک سال سرنوشت ساز است زیرا  از یک سو  با برگشت تحریم ها مواجه هستیم و حساسیت‌هایی که لازم است در عرصه های مختلف ارتباطات ،اطلاع رسانی و رسانه ای رعایت شود و از سویی دیگر ورود به تاریخ ۴۰ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که وظیفه روابط عمومی ها را سنگین تر کرده است.
 
عوض زاده با اشاره به توان ،تدبیر و ظرفیت بدنه مدیریتی و کارشناسی سازمان  منطقه ویژه پارس ابراز امیدواری کرد برای اعتلای نام صنعت نفت و منطقه ویژه پارس، روابط عمومی خدمات شایسته ای را به کشور و به خصوص جامعه پیرامونی‌ در قالب مسئولیت های اجتماعی داشته باشد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید