امام جمعه عسلویه خبر داد

بکارگیری بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان استان بوشهر در پارس جنوبی

(جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷) ۱۴:۰۹

امام جمعه عسلویه گفت: با نظارت، پیگیری و تلاش مدیرعامل منطقه ویژه پارس در ۴ شهرستان جنوبی استان از تاریخ ۲۰ آبان تا ۲۵ آذرماه یعنی حدود ۳۵ روز تعداد ۳۰۹ نفر از جوانان این ۴ شهرستان مشغول به کار شده اند؛ از این تعداد ۷۷ نفر از جوانان شهرستان عسلویه می‌باشند که خود جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد در مراسم نماز جمعه این هفته شهر عسلویه گفت، برای دومین بار چهارشنبه این هفته (28 آذر) با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جناب مهندس موسوی جلسه داشتیم، در خصوص مشکلات شهرستان در زمینه اشتغال گزارش‌ها خیلی خوب، مستند و مکتوب به من ارائه شد.

وی ادامه داد: با نظارت، پیگیری و تلاش مدیرعامل منطقه ویژه پارس در ۴ شهرستان جنوبی استان از تاریخ ۲۰ آبان تا ۲۵ آذرماه یعنی حدود ۳۵ روز تعداد ۳۰۹ نفر از جوانان این ۴ شهرستان مشغول به کار شده اند؛ از این تعداد ۷۷ نفر از جوانان شهرستان عسلویه می‌باشند که خود جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

امام جماعت عسلویه افزود: این گزارش ها و اقدام ها نشان می‌دهد که می‌توان با پیگیری و نظارت دقیق، کارهای خوبی برای مردم انجام داد؛ شخص مدیر عامل منطقه ویژه  این امر را مجدانه پیگیری می‌کند و در حوزه اشتغال به طور عملیاتی، میدانی و بسیجی وار اعمال نظارت می‌کند.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با اشاره به گزارش کامل به همراه مستندات وضعیت  بکارگیری جوانان عسلویه گفت: این گزارش مستند شامل نام کد ملی، شماره تماس و محل سکونت این تعداد از جوانانی است که به تازگی در طرح‌های مختلف پارس جنوبی به کارگیری شده‌اند.

وی یادآور شد: دو سال پیش در این مورد اشاره شده (گزارش مستند)، از یکی از پالایشگاه‌های منطقه یک گزارش مستند درخواست کردیم که طبق گفته آنها ۳۰ نفر بومی جذب شده بود اما تا کنون هیچ گزارش مستندی به این شکل به ما ارائه نشده است.

هاشمی نژاد ادامه داد: من لازم است از اقدام ارزشمند مهندس موسوی و دیدگاهی که وزیر محترم نفت دارند تشکر کنم. ۴ سال پیش یکی از دوستان صنعت نفت به من گفت که جناب وزیر محترم نفت به رسیدگی به محیط پیرامون تاکید دارد و آن را اولویت اصلی می داند.

 وی در پایان گفت: همچنین در بحث رفع آلودگی نیز مهندس موسوی قول مساعد دادند و ایشان برنامه‌هایی دارند که مثل همین برنامه اشتغال ان شاءالله به زودی شاهد نتایج آن خواهیم بود.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید