کلاس مربیگری درجه ۳ والیبال در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد

(شنبه ۱ دی ۱۳۹۷) ۱۲:۴۲

کلاس مربیگری درجه ۳ والیبال به همت هیٔت والیبال سازمان منطقه ویژه پارس و شهرستان عسلویه برای نخستین بار با حضور مدرس بین‌المللی فدراسیون والیبال برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- کلاس مربیگری درجه ۳ والیبال به همت هیٔت والیبال شهرستان عسلویه و با حمایت هیٔت والیبال سازمان منطقه ویژه پارس در این سازمان برگزار شد.

این دوره از کلاس مربیگری با حضور ۴۰ نفر از بانوان و آقایان با هدف نهادینه کردن جایگاه ورزش والیبال در سطح شهرستان عسلویه و تقویت استعداد‌های این شهرستان در زمینه مربیگری این رشته ورزشی برگزار شد.

سلیمانی رییس هیٔت والیبال سازمان منطقه ویژه پارس در مراسم اختتامیه این دوره خاطر نشان ساخت با توجه به رویکرد مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در حمایت از محیط پیرامونی این سازمان آمادگی کامل جهت کمک به رشد و توسعه فعالیت های ورزشی در پارس جنوبی را دارد.

حسن بازدرهوا رییس هیٔت والیبال شهرستان عسلویه نیز در این مراسم از رویکرد سازمان منطقه ویژه پارس جهت تقویت فعالیت‌های ورزشی در شهرستان عسلویه تقدیر کرد.

گفتنی است این دوره آموزشی به مدت دو هفته با حضور خانم عباسپور مدرس بین‌المللی فدراسیون والیبال در محل مجموعه ورزشی نایبند برگزار شد.

 

برگزاری کلاس درجه سه داوری والیبال 18

برگزاری کلاس درجه سه داوری والیبال 15

برگزاری کلاس درجه سه داوری والیبال 13

برگزاری کلاس درجه سه داوری والیبال 8
برگزاری کلاس درجه سه داوری والیبال 7
برگزاری کلاس درجه سه داوری والیبال 4
برگزاری کلاس درجه سه داوری والیبال 3

ث
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید