٣٠٩نفر نیروهای بومی در شرکت های مستقر در منطقه جذب و بکارگیری شدند

(سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷) ۱۸:۱۳

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس از جذب ٣٠٩ نیروی بومی از چهار شهرستان جنوبی استان که در تقسیم بندی بهبود وضعیت اشتغال نیروهای بومی در لایه های اصلی قرار دارند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، سید پیروز موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نشست سومین دور سفر استاندار بوشهر با رویکرد توسعه و اشتغال روستایی در عسلویه گفت:نمایشگاه صنایع دستی عسلویه که هم اکنون در حال برگزاری است می توان آن را سنگر خودکفایی و خود باوری نامید زیرا انگیزه و توانمندی  مردم این منطقه در اشتغالزایی را به خوبی به نمایش گذاشته است.
 
 وی تاکید کرد: ظرفیت های فراوانی در منطقه وجود دارد که می توان با بهره گیری از آن و هدایت نیروی کار گام بزرگی در زمینه اشتغالزایی جوانان برداشت.
 
 مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: بهبود وضعیت اشتغال نیروی کار بومی دغدغه ی همه مسئولان است و تلاش ما  در سازمان منطقه ویژه پارس بررسی راهکارهای بهبود آمار اشتغال  است و این موضوع در تمامی نشست ها  با خانم دکتر الماسی نماینده مردم  منطقه در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است.
 
 مهندس موسوی افزود: از زمان تصدی مسئولیت در سازمان منطقه ویژه پارس سعی کرده ایم سهم اشتغال نیروهای بومی در پروژه های منطقه را باز تعریف کنیم که بر این اساس مناطق و نواحی اطراف مناطق صنعتی منطقه ویژه پارس لایه بندی شده است که در آن عسلویه به عنوان هسته و کانون اصلی  تعریف شده و شهرستان های جم،کنگان و دیر در لایه های بعدی قرار دارند.
 
 وی ادامه داد:تمرکز اصلی ما در وهله اول بهبود وضعیت  اشتغال در هسته و کانون اصلی(عسلویه) و در مراحل بعد دیگر شهرستان های جنوبی استان خواهد بود که  با اتخاذ این تصمیم خوشبختانه بتازگی٣٠٩  نفر به شرکت های مستقر در منطقه معرفی و بکارگیری شدند 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید