برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام منطقه ویژه پارس

(چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷) ۱۴:۴۵

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام منطقه ویژه پارس با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، فرمانده بسیج وزارت نفت،فرمانده سپاه ناحیه عسلویه و جمعی از مسئولان شهرستان عسلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، سید پیروز موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در مراسم مهمانی لاله‌ها که به مناسبت گرامیداشت شهدای گمنام منطقه ویژه پارس صبح امروز(چهارشنبه 22 اسفند ماه) در محل سالن همایش های خلیج فارس این سازمان برگزار شد گفت: یاد شهدای گرانقدر ایران اسلامی همیشه در یاد و خاطر ملت بزرگوار ایران است و دستاوردهای امروز ما نتیجه جانفشانی ‌هاو فداکاری های آن عزیزان است.
موسوی با اشاره به اینکه دشمن 40 سال است که از دشمنی دست بر نداشته است افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و برگزاری چنین برنامه‌هایی ما را از تهدید‌ها و مشکلات‌ مصون نگه دارد و خوشبختانه دستاوردهای زیادی نیز در این چهل سال حاصل شده است.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس افزود: ممکن است در برخی زمینه ها کاستی هایی وجود داشته باشد که برخی از آنها ناشی از تحریم های طالمانه دشمنان است  اما ملت ایران همچون گذشته با بینیشی عمیق و سربلند و غرورم آفرین از انقلاب اسلامی حفاظت می کنند
وی تصریح کرد: طی روزهای آینده 4 فاز پارس جنوبی که همه مراحل آن به دست جوانان و متخصصان داخلی طراحی و ساخته شذه است با حضور مقام ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.
دکتر فلاح رییس بسیج ستاد وزارت نفت نیز در این مراسم با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری، زنده نگاه داشتن یاد شهدا را هم سنگ شهادت دانست و افزود: وقتی تاریخ را ورق می‌زنیم می‌بینیم که انقلاب در کوران دو تفکر شرق و غرب ریشه دواند، شرق که به زباله دان تاریخ پیوست و غرب تماما در مقابل این نهال ایستاد و همین قطره‌های خون شهدا این نهال را آبیاری کرد که امروز ثمربخش شده است.
وی افزود امروز روز جنگ اقتصادی است و سربازان گمنام این جنگ اقتصادی کارکنان صنعت نفت هستند که باید در این شرایط تکلیف خود را بدانند و به تکلیف خود عمل کنند.
فلاح جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و اکنون جنگ اقتصادی را عرصه‌های مختلف مبارزه با انقلاب اسلامی بر شمرد و افزود: زندگی در این کشور موهبتی است که به ما اعطا شده است و برای شکرانه این موهبت باید با یکدیگر تلاش کنیم از این شرایط عبور کنیم.
وی ثبات قدم تنها راه پیروزی در این جنگ بر شمرد و  افزود:امیدواریم در این راه مدیون خون شهدا نباشیم زیرا دین بزرگی به گردن 
آنها داریم.
سرهنگ حسن زاده فرمانده  حوزه مقاومت سپاه محمد رسول الله عسلویه نیز در این مراسم گفت: ما بسیجیان رو به روی دشمن محکم ایستاده‌ایم و در سخت‌ترین شرایط همیشه با انرژی و نشاط توانسته‌ایم از مشکلات عبور کنیم و ذره‌ای از خاک کشور را به عهدی ندهیم.
حسن‌زاده حرکت کشور در علم و صنعت را پر شتاب بر شمرد و ادامه داد: اگر می‌خواهیم گام دوم انقلاب را با صلابت ادامه دهیم بنا به گفته مقام معظم رهبری باید به جوانان اعتماد کنیم زیرا کشور با دارا بودن 36 میلیون نفر جوان 15 تا 40 ساله از ظرفیت بسیار بزرگی برخوردار است.
وی رتبه دوم در علوم مهندسی و نوین و در اختیار داشتن 8 درصد از منابع کل کره خاکی در کنار وجود جمعیت 600 میلیونی همسایگان ایران را از ظرفیت‌های ایران اسلامی بر شمرد و افزود باید از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت استفاده کرد و نباید از آنها غافل شد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید