آیین افتتاح فازهای جدید پارس جنوبی؛

راه اندازی همزمان واحدهای محیط زیستی از نکات برجسته افتتاح فازهای 13 و 22 تا 24 پارس جنوبی است

(یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷) ۱۵:۵۸

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس در آیین افتتاح فازهای جدید پارس جنوبی گفت:​فازهای ۱۳، ۲۲ تا ۲۴ پارس جنوبی‎ آینه تمام‌نمای تعهد و تخصص متخصصان ایرانی است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،محمد مشکین‎فام، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پادس در آیین افتتاح پالایشگاه‎های فاز ١٣ و فازهای ٢٢ تا ٢۴ پارس جنوبی گفت: پس از توسعه و بهره‌برداری ۱۰ فاز اولیه پارس جنوبی و متعاقبا تکمیل ۱۱ فاز، امروز افتخار دیگری در فازهای ۱۳، ۲۲ تا ۲۴ را تجربه می‎کنیم؛ طرح‎هایی که آینه تمام نمای تعهد و تخصص متخصصان ایرانی است.
مشکین فام تاکید کرد:از میدان پارس جنوبی تاکنون ۱.۵ تریلیون متر مکعب گاز طبیعی برداشت شده و فرآیند توسعه فازهای پارس جنوبی از ابعاد گوناگون به سیاست‎های کلان توسعه کشور یاری رسانده است.
وی تصریح کرد :از نکات قابل توجه در این طرح‎ها، توجه ویژه به راه‌اندازی همزمان واحدهای زیست‌محیطی بوده است.
 
مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس  بازیابی و احیای شرکت صدرا در استان بوشهر را قابل اهمیت دانست و تاکید کرد: که پس از پیگیری‎های مستمر شرکت ملی نفت ایران برای رفع مشکلات به جا مانده از سال‌های پیش سبب شد این مجموعه عظیم صنعتی دوباره در این دو طرح با حداکثر ظرفیت فعال شود و ١٠ سکوی پارس جنوبی را با کیفیت مناسب بسازد که تاکنون ۵ سکو را حمل و نصب کرده است.
 
سپاه امروز در جنگ اقتصادی کنار دولت خدوم ایستاده است
 
سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم‎الانبیا (ص) در آیین افتتاح پالایشگاه‎های فاز ١٣ و فاز ٢٢ تا ٢۴ پارس جنوبی گفت:افتتاح این ابرپروژه که طراحی و ساخت آن در اوج تحریم‎های ظالمانه و با تکیه بر تخصص جوانان این مرز و بوم به انجام رسید، نشان‌دهنده شکست مفتضحانه استکبار بوده است.
 
وی تصریح کرد:امروز سپاه در این جنگ اقتصادی تمام عیار در کنار دولت خدوم ایستاده است و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) به عنوان یک پیمانکار عمومی از همه ظرفیت‎های خود استفاده کرد و در غیاب شرکت‎های خارجی با حمایت کارفرمای محترم توانست طراحی و اجرا و راه‌اندازی پروژه را به صورت صد در صد ایرانی و تامین کالا را حدود ٧٠ درصد ایرانی به انجام برساند. 
فمرانده قرار گاه خاتم الانبیاء افزود:با توجه به محصولات ارزشمند حاصل این طرح، ١٢ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری انجام شده ظرف یکسال برمی‎گردد که مصداق خلق ثروت برام مردم ایران اسلامی است.
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید