آغاز فعالیت های تخصصی زیست محیطی در پایتخت انرژی کشور

تفاهمنامه انجام خدمات آزمایشگاهی و خدمات تخصصی در حوزه محیط زیست فی مابین پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان منطقه ویژه پارس امضاء شد

(پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۱:۵۴

در دومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی تفاهمنامه انجام خدمات آزمایشگاهی و خدمات تخصصی در حوزه محیط زیست فی مابین پژوهشگاه صنعت نفت و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به امضا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،جعفر توفیقی رییس پژوهشگاه صنعت نفت  در آیین امضای این تفاهنامه گفت:پژوهشگاه صنعت نفت از قابلیت های بسیار زیادی در حوزه انرژی و محیط زیست برخوردار است که می تواند به شرکت هایی که نیاز به تحقیق و پژوهش و اعمال برخی فرآیندهای اصلاحی دارد کمک شایانی کند.
توفیقی افزود:پژوهشگاه صنعت نفت از آمادگی لازم برای کمک به شرکت ها در استقاده از فناوری های مختلف و همچنین شناسایی نقاط ضعف و ارتقای توانمندی ها برخوردار است.
بهرام دشتی نژاد مدیر ارشد ایمنی بهداشت،محیط زیست ،پدافند غیرعانل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس نیز در این مراسم گفت:این تفاهمنامه آغاز همکاری میان پژوهشگاه و منطقه ویژه پارس در زمینه همکاری و  پایش الودگی هوا آب،خاک و همچنین توسعه فنی برای مواجهه با این الودگی ها است که در آینده ای نزدیک این برنامه ها اجرایی خواهد شد.
دشتی نژاد تصریح کرد:کیفیت بالای خدمات پژوهشگاه و قابلیت های این مرکز برای کمک به رفع این چالش ها بسیار راهبردی خواهد بود و امیدواریم اجرای این تفاهمنامه سرآغاز همکاری های تخصصی درسایر حوزه باشد.
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید