دیدار مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری بوشهر با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس

(چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۳:۵۷

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ظهر امروز 25 اردیبهشت ماه با آذرشب مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری بوشهر،معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر و جمعی از بانوان کار آفرین این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مهندس موسوی در این دیدار صنایع دستی کشور را نمود عینی فرهنگ بر شمرد و گفت این آثار هویت بخش تاریخ ما هستند.
موسوی افزود، مشکلات اشتغال زنان بی سرپرست را با برنامه ریزی دقیق در زمینه تولیدات صنایع دستی می‌توان به راحتی بر طرف کرد و بازار این محصولات نیز وجود دارد اما باید پیوند این محصولات با بازار مدیریت شود.
موسوی ادامه داد، گاهی یک اثر هنری و صنایع دستی ما می‌توانند به اندازه هزاران ساعت سخنرانی و سمینار بیان‌گر هویت و فرهنگ ما باشد و سازمان منطقه ویژه آمادگی کامل حمایت از این صنعت را دارد.
ویترین دائمی صنایع دستی صنعت‌گران بوشهر در سازمان منطقه ویژه پارس ایجاد می‌شود
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه همچنین افزود ویترین دائمی صنایع دستی صنعتگران بوشهر در این این سازمان برپا خواهد شد و در سال جاری نمایشکاه صنایع دستی استان بوشهر در این سازمان برگزار خواهد شد.
موسوی یکی از مواردی که نشان می‌دهد انسان پویا است را تبدیل تفکراتش به فعل بر شمرد و افزود کارآفرینان این خصیصه را به خوبی نمایانگر هستند و مسئولیت ما در این بین حمایت از آنها است تا پویایی جامعه حفظ شود و در کنار آن مشکل اشتغال و معیشت مردم بر طرف شود.

دیدار با امور زنان استانداری 3

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید