برنامه ریزی اتریش برای توسعه فرآیندهای بازیافت پلاستیک

(یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸) ۰۷:۴۶

شرکت های اتریشی در نظر دارند تا با طراحی و اجرای راه حل های عملی و فنی، میزان بیشتری پلاستیک بازیافتی با خواص مکانیکی بالا تولید کنند.

بهگزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس و  به نقل از نیپنا ،شرکت های بوریالیس، تولیدکننده پلی الفین، و ارما (Erema)، تولیدکننده ماشین آلات بازیافت، به عنوان دو بازیگر کلیدی صنعت پلاستیک اتریش، به تازگی توافقنامه ای (LOI) را برای تقویت همکاری ها در زمینه توسعه ماشین آلات بازیافت امضاء کردند.
این دو شرکت، در حاشیه رویدادی در شهر لینتس اتریش، در تاریخ سه شنبه چهارم تیرماه، اعلام کردند که در نظر دارند فرآیندهای بازیافت را با هدف افزایش تقاضای بازار برای مواد بازیافتی با کیفیت بالا و پایدار توسعه دهند.
به عنوان بخشی از این توافقنامه، دو شرکت قرار است با اتکا به تخصص بوریالیس در حوزه پلیمرها و دانش ارما در زمینه مهندسی، به ایجاد فناوری های توسعه یافته و فرآیندهای بازیافت مکانیکی بپردازند.
این توافق شامل اجرای آزمون های مشترک (joint tests)، راه اندازی های آزمایشی (trial runs) و پروژه های در مقیاس پایلوت خواهد بود.
بوریالیس و ارما همچنین در نظر داردند تا با طراحی و اجرای راه حل های عملی و فنی، میزان بیشتری پلاستیک بازیافتی با خواص مکانیکی بالا تولید کنند. محصولاتی که برای کاربردهای نهایی (high-end applications) مناسب هستند.
این دو شرکت همچنین بر سرعت بخشی به فرآیند تجاری سازی محصولات متمرکز می شوند. استاندارد سازی و هماهنگی خوراک ورودی و ماده بازیافتی خروجی نیز از دیگر حوزه های تمرکز آن ها تحت این توافقنامه خواهد بود. این رویه امکان توسعه به کارگیری راهکارهای بازیافت محصولات برای کاربردهای نهایی و به طور ویژه کالاهای مصرفی روزمره را فراهم می سازد. 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید