مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس

رویکرد سازمان منطقه ویژه پارس حمایت از کارآفرینان فرهنگی است

(دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸) ۱۲:۴۳

مدیر کل اداره ارشاد استان بوشهر با حضور در سازمان منطقه ویژه پارس با سید پیروز موسوی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مهندس موسوی در این دیدار حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری را همسو با هدف و ذات فعالیت سازمان منطقه ویژه پارس در راستای ایجاد سرمایه اجتماعی برشمرد و گفت؛ از طریق رصد فعالیت‌های هنری و فرهنگی است که می توان درک عمیقی از جامعه پیرامونی داشته باشیم.
موسوی ادامه داد؛ درست است که با توجه به شرایط کشور در حالت صرفه جویی به سر می‌بریم اما در دو حوزه ورزش و هنر نمی‌توانیم فعالیت سازمان را متوقف کنیم زیرا آثار پر هزینه‌ای به همراه دارد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس فضای مورد نظر ما برای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی فضای کار آفرینی است و اگر این فضا از طریق بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد نهادینه شود می‌تواند به خوبی درآمد زا شود و کمک شایانی به اقتصاد استان نماید.
وی همچنین با اشاره به این نکته که کلیه فعالیت های سازمان منطقه ویژه در زمینه فرهنگ و هنر در چهارچوب اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی صورت می‌پذیرد ادامه داد، بسیار خرسندیم که در جوار استانی قرار داریم که سرمایه فرهنگی بکر و منحصر به فردی دارد.
مهندس موسوی ناشناخته بودن هنر و فرهنگ بوشهر را یکی از موانع پیش روی کارآفرینی در این حوزه بر شمرد و خواستار معرفی مقتضی ظرفیت‌های تاریخی، آوایی، نمایشی و ... این استان توسط اداره ارشاد شد.
موسوی با اشاره به ظرافت‌های هنر صنایع دستی شهرستان عسلویه گفت، از شرکت‌های دولتی و خصوصی منطقه خواسته شده است که در جشن‌ها و هدایای خود از این صنایع بهره گیرند.
مدیر کل ارشاد استان بوشهر نیز در این دیدار نگاه سازمان منطقه ویژه در حمایت از فرهنگ و هنر را تحسین بر انگیز خواند و اعلام آمادگی کرد که جشنواره‌ها، نمایشگاه‌های کتاب، همایش‌های آیینی و تاتر، جایزه‌های هنری و ... در پایتخت انرژی کشور برگزار شوند.
کرم پور افزود:تصمیم ما بر این است در اجرای برنامه‌های فرهنگی  با کار پژوهشی میزان اثر گذاری برنامه‌ها قبل و بعد از اجرا سنجیده شود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید