دیدار رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس با فعال اجتماعی استان بوشهر

(چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸) ۱۵:۱۵

مجتبی عوض زاده رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس صبح امروز ٢٦ تیرماه با سیده فرزانه گلستانی، فعال اجتماعی و مدیر عامل موسسه خیریه طه دیدار و گفت و گو کرد.

یه گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس صبح امروز ٢٦ تیرماه با سیده فرزانه گلستانی فعال اجتماعی در حوزه مددکاری اجتماعی و مدیر عامل موسسه خیریه طه دیدار و گفت و گو کرد .

مجتبی عوض زاده در این دیدار از اینکه سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان مأمن مورد اطمینان انجمن های خیریه برای برقرای ارتباط سازنده ما بین صنعت نفت و جامعه پیرامونی شده ابراز خرسندی کرد و بر عزم راسخ سازمان برای تقویت این ارتباط تاکید کرد.

 انجمن غیر انتفاعی طه با ٦٠ عضو فعال نزدیک به یک دهه در زمینه خدمات رسانی به معلولین مورد تایید سازمان بهزیستی کشور در استان بوشهر فعالیت میکند.

در این دیدار راهکارهایی جهت توانمند سازی زنان و کودکان بد و بی سرپرست در زمینه های اشتغال، آموزش، تحصیل، تهیه وسایل توانبخشی در راستای وظیفه مسئولیت اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.
فرزانه گلستانی در این دیدار با اشاره به اینکه نیاز سنجی و جامعه هدف مدد جویان مورد حمایت توسط تیم حرفه ای مددکاران اجتماعی در موسسه طه صورت میپذیرد افزود؛ نزدیک به ١٨٢٥ نفر از مددجویان شناسایی شده در اولویت خدمات این مرکز قرار گرفته اند.
 
در پایان این دیدار طرفین در زمینه همکاری مشترک فعالیت های هنری، فرهنگی و ورزشی مددجویان گفت و کردند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید