نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی

توجه به مسئولیت های اجتماعی مناطق نفت خیز شدت گرفته است

(دوشنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۸) ۱۱:۳۸

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد با توجه به تاکیدات لحاظ شده در برنامه ششم توسعه کشور طی دو الی سه سال اخیر ، توجه به مسئولیت های اجتماعی مناطق نفت خیز استان بوشهر شدت گرفته است.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس گفت:دیدگاه شخص وزیر در مسئولیت های اجتماعی منطقه کاملا مشهود است و در این زمینه وزارت نفت از هیچ اقدامی نسبت به مردم دریغ نکرده است.
خدری با بیان اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب برای مردم منطقه فاصله داریم یادآور شد: با وجود تحریم ها و سنگ اندازی ها در فروش نفت اگر بخواهیم نمره ای در باب عملکرد وزارت نفت در بحث مسئولیت های اجتماعی بدهیم قطعا این نمره قبولی است. 
دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:هم اکنون اعتبارات خوبی در بحث عمران جاده ای و راه های منطقه در حال اجرایی شدن است و در امر گسترش فضای ورزشی سرمایه‌گذاری های شایان ذکری صورت گرفته است.
وی درخصوص توجه به امر بهداشت و درمان نیز افزود:در ساخت بیمارستان و تجهیزات پزشکی نیز کمک های بزرگی شده که رضایتندی مردم منطقه را بدنبال داشته است.
خدری افزود: انتظار داریم در آینده با عبور از تحریم های دشمنان و ثابت شدن وضعیت اقتصادی در باب مسئولیت های اجتماعی گام های موثرتری در عسلویه دیر و کنگان برداشته شود.
وی تاکید کرد: هوای مطلوب نیز یکی از مسئولیت های اجتماعی بزرگ دولت و مجلس در قبال مردم است و باید شرایط مساعدی برای مردم فراهم شود.
 
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید