ارتقای خدمات پشتیبانی در منطقه انرژی پارس با تخصیص ۱/۲ همت بودجه/ سفر رایگان برای کارکنان

(یکشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۴) ۱۷:۴۶

مدیریت پشتیبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از اختصاص ۱/۲ همت بودجه به حوزه پشتیبانی در سال گذشته خبر داد و گفت: این بودجه معادل کل اعتبارات سال گذشته اداره کل پشتیبانی بوده که موجب رشد کمی و کیفی خدمات در چهار حوزه ترابری، رستوران، کمپ‌های مسکونی و تعمیرات تخصصی و نگهداشت ابنیه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-اسفندیار همتی با اشاره به نقش کلیدی این اداره در رفاه حال کارکنان و پایداری عملیات منطقه اظهار داشت: در بخش‌هایی مانند رستوران و تعمیرات، خدمات‌رسانی به‌صورت شبانه‌روزی و در قالب دو شیفت کاری انجام می‌شود تا روند فعالیت‌های سازمان بدون خلل ادامه یابد.
 
وی سختی کار همکاران حوزه پشتیبانی را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: در گرمای بیش از ۵۰ درجه عسلویه، کارکنان تعمیرات تخصصی حتی در نیمه‌شب نیز آماده رفع مشکلات تجهیزاتی در منازل کارکنان اقماری، فرودگاه‌ها و مراکز درمانی هستند. همچنین برخی رانندگان ترابری روزانه بیش از ۱۲ ساعت فعالیت مستمر دارند که نشان از تعهد بالای آنان دارد، اما متأسفانه سختی کارشان مشهود نیست! 
 
همتی با تأکید بر این‌که "تعطیلات در اداره کل پشتیبانی معنایی ندارد"، گفت:در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نفر در اداره کل پشتیبانی مشغول خدمت هستند و در بخش‌های نگهداشت، ترابری، رستوران و تعمیرات تخصصی به‌صورت شبانه‌روزی به کارکنان منطقه خدمات ارائه می‌دهند.
 
همتی با قدردانی از تلاش‌های همکاران پشتیبانی به‌ویژه در ایام اعیاد و مناسبت‌ها، افزود: «بنده باافتخار دست همه همکاران زحمتکشم را می‌بوسم؛ کسانی که با فداکاری و ایثار، در کنار خانواده‌شان نیستند و در پویایی سازمان نقش‌آفرینی می‌کنند.»
 
مدیر پشتیبانی منطقه انرژی پارس همچنین به برنامه‌های رفاهی در دست اجرا اشاره کرد و گفت:«در راستای تقویت روحیه و افزایش بهره‌وری کارکنان ،این مدیریت با همدلی وهمراهی اعضای هیئت مدیره،مبادرت به برگزاری تورهای زیارتی،سیاحتی در شهرهای مشهد مقدس ،انزلی و کیش نموده (که این خدمات برای اولین بار درتاریخ سازمان منطقه ویژه انرژی پارس مصوب واجرایی شده که درنوع خود بی سابقه بوده)و همچنین قراردادهای جدیدی در شهرهای شیراز و کربلای معلا در شرف انعقاد میباشد.شایان ذکر است که براساس نوع قرارداد،هزینه های اسکان و پذیرایی برای همکاران و خانواده های آنان رایگان میباشد.»
 
به گفته وی، آمار این قراردادها هر ساله در حال افزایش است و هدف نهایی، ایجاد نشاط و ارتقای کیفیت زندگی کارکنان سازمان و بهره وری و تعالی سازمانی است.
مدیر پشتیبانی منطقه ویژه انرژی پارس بابیان اینکه کیفیت وتنوع مراکز خدمات رفاهی ارایه شده با خواست وپیشنهادات همکاران تعریف شده است،خاطر نشان کرد؛کارکنان و خانواده های انان نسبت به خدمات ارایه شده رضایت بالایی دارند.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید