دومین جلسه شورای فرهنگی منطقه ۹ صنعت نفت برگزار شد

(دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۲:۲۵

دومین جلسه شورای فرهنگی منطقه ۹ صنعت نفت با حضور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و روسای روابط عمومی شرکت‌های مستقر در منطقه صبح امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- نشست شورای فرهنگی منطقه ۹ صنعت نفت با دستور کار تصویب نظام نامه جامع شورا در محل سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در ابتدای این جلسه هدف از ایجاد این شورا از سوی وزارت نفت را هم افزایی سیاست‌گذاری‌های فرهنگی در حوزه پارس جنوبی بر شمرد و گفت؛ انجام کارهای فرهنگی به مراتب سخت‌تر از سایر حوزه‌ها است زیرا کاری از جنس انسان با تمام پیچیدگی‌ها و ظرافت‌هایش است.
رئیس شورای فرهنگی منطقه ۹ صنعت نفت ادامه داد؛ تجمع عظیم نیروی صنعتی در منطقه که در اوقات فراغت نیازمند مصرف فرهنگی است از جمله حساسیت‌های اجتماعی و فرهنگی در پارس جنوبی است.
اسدی افزود؛ جبهه مقابله دشمن با نظام مقدس جمهوری اسلامی در دو حوزه اقتصادی و فرهنگی است و باید در کنار کار عظیمی که در منطقه در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی صورت می‌پذیرد به ضرورت کار فرهنگی نیز توجه کرد.
وی همچنین گفت؛ ظرفیت توریستی و تجاری منطقه سالانه جمعیت زیادی از مردم کشورمان را به این خطه سرازیر می‌سازد که می‌توان در کنار آن با ایجاد مراکز فرهنگی مانند موزه صنعت، نقش پر رنگی در انتقال دستاوردهای پارس جنوبی به عنوان مولود انقلاب اسلامی به آحاد ملت ایفا کرد.
اسدی همچنین خاطر نشان کرد؛ اعتقاد دارم که اساس کار فرهنگی به صورت مشارکتی و هم افزایی است و نه دستوری و بر همین اساس جلسات رویکردی هم اندیشانه خواهند داشت.

تصاویر 14
تصاویر 13
تصاویر 12
تصاویر 11
تصاویر 10
تصاویر 9
تصاویر 8
تصاویر 7
تصاویر 6

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید