مهندس یوسفی با اشاره به توافق هسته ای مطرح کرد

بهره مندی از ظرفیت های فراوان پسا تحریم در دستور کار صنعت نفت

(سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴) ۱۳:۰۱

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به توافق هسته ای گفت: صنعت نفت کشور از ظرفیت های فراوان شرایط پسا تحریم نهایت بهره مندی و استفاده را خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ،مهندس مهدی یوسفی در جلسه شورای راهبردی سازمان منطقه ویژه پارس ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت امام حسن عسکری(ع)  با اشاره به افتتاح پالایشگاه فازهای 15 و 16 پارس  جنوبی گفت:خوشبختانه با برنامه ریزی وزارت نفت در اولویت بندی طرح های توسعه ای پارس جنوبی در طول یک سال گذشته  فاز های 12 ، 15 و 16 با حضور ریاست محترم جمهوری به طور رسمی به بهره برداری رسید که با تحقق این امر بیش از 130 میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور از میدان مشترک پارس جنوبی افزوده شد.

وی با بیان اینکه فازهای 15 و 16 به عنوان ایرانی ترین پالایشگاه پارس جنوبی شناخته می شود گفت:  تولید روزانه 50 میلیون متر مکعب گاز طبیعی، 80 هزار بشکه میعانات گازی، 400 تن گوگرد و سالانه یک میلیون تن اتان به منظور تامین خوراک واحدهای پتروشیمی از جمله ویژگی ها این فاز است که نقش بسزایی در درآمدزایی کشور خواهد داشت.

مهندس  یوسفی در ادامه با بیان اینکه بهره برداری از این فاز با توجه به ورود به فصل سرما کمک بزرگی در  مصرف بخش خانگی داشت افزود: همچنین در حال حاضر بخش هایی از فاز 17 و 18 در مدار تولید قرار گرفته است و با برنامه ریزی هایی که از سوی وزرات نفت صورت گرفته است پرونده پارس جنوبی تا پایان سال 96 بسته خواهد شد.
 
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به توافق هسته ای یادآور شد: تحریم های ظالمانه غرب بر علیه ایران  بیش از پیش صنعت نفت کشور را نشانه رفته بود و قطعا با تدابیر وزیر محترم نفت از ظرفیت های بیشماری که در شرایط پسا تحریم  برای کشور وجود دارد بهره برداری های لازم انجام خواهد شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه نیز با تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) در بیان ویژگی های یک مدیر موفق گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار بزرگ است و انسان های شایسته در مسئولیت‌های بزرگ و حساس قرار می گیرند و خوشبختانه مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بویژه آقای مهندس یوسفی دارای این ویژگی ها ی ممتاز است و ما به داشتن چنین سرمایه هایی افتخار می کنیم.
 
هاشمی نژاد ایمان راسخ به خدا و داشتن روحیه خدمت رسانی به مردم را از مهمترین ویژگی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و ادامه داد: اخلاق معاشرتی ،خودارزیابی و  تحمل بالا در برابر مشکلات و سختی ها از مهمترین نکاتی است که لازم است یک  مدیر موفق به آن توجه داشته باشد .
 

گفتنی است در پایان این جلسه آقایان یوسف امینی به عنوان دستیار مدیر عامل و رضا احمدی پور به عنوان سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال معرفی شدند.

 

تودیع امینی و معارفه احمدی 2 

تودیع امینی و معارفه احمدی 3

 
تودیع امینی و معارفه احمدی 12
تودیع امینی و معارفه احمدی 11
تودیع امینی و معارفه احمدی 9
تودیع امینی و معارفه احمدی 7
تودیع امینی و معارفه احمدی 6
تودیع امینی و معارفه احمدی 5

 


 



 

 

 

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید