افزایش ظرفیت پذیرش مسافرفرودگاه خلیج فارس عسلویه در آستانه نوروز

(چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱) ۱۲:۴۸

مجید حاجوند، مدیر حمل و نقل و پایانه های سازمان منطقه ویژه پارس و سرپرست فرودگاه خلیج فارس عسلویه از افزایش ظرفیت پذیرش مسافر این فرودگاه در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مدیر حمل و نقل و پایانه های سازمان منطقه ویژه پارس از افزایش ظرفیت پذیرش مسافر فرودگاه خلیج فارس عسلویه در آستانه نوروز 1402 خبر داد.
حاجوند با اعلام این خبر افزود، با جانمایی مجدد دفاتر شرکت های هواپیمایی و خدماتی مستقردر سالن ترمینال فرودگاه و ساماندهی کانترهای موجود، ظرفیت ترمینال این فرودگاه از نظر پذیرش مسافر افزایش یافت.
وی همچنین افزود؛ از ابتدای سال جاری بیش از 900 هزار مسافر از فرودگاه خلیج فارس جا به جا شده اند و این فرودگاه پذیرای بیش از 5 هزار پرواز بوده است و این مهم به همت کارکنان این فرودگاه بدون هیچ حادثه ای صورت پذیرفته است.
حاجوند افزود؛ ظرفیت پیش بینی شده پذیرش مسافر در فرودگاه خلیج فارس 700 هزار نفر در سال است و این در حالی است که این فرودگاه بعضا تا 3 میلیون مسافر در سال پذیرش مسافر دارد.
مدیر حمل و نقل و پایانه های سازمان منطقه ویژه پارس ادامه داد؛ پروژه دیوار حفاظتی فرودگاه خلیج فارس دارد از ماه پیش آغاز شده است که اجرای آن نقش بسیار مهمی در افزایش ایمنی این فرودگاه خواهد داشت.

ال 4
ال 3
ال 2
ال 1

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید