آیین تجلیل از سرآمدان تولید سال ۱۴۰۱ در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد

(دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲) ۲۱:۳۴

آیین تجلیل از سرآمدان تولید در منطقه ویژه پارس با حضور جمعی از مدیران و‌كارکنان شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی ،عصر امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه، در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس-آیین تجلیل از سرآمدان تولید در منطقه ویژه پارس با حضور مدیران عامل و کارکنان شرکت‌های مستقر در این منطقه عصر امروز در سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این مراسم گفت؛ این آیین بهانه‌ای است تا از جهادگران صنعت در پایتخت انرژی ایران اسلامی که آسایش و رفاه ۶۰ میلیون ایرانی در زمستان گذشته وابسته به تلاش‌های آنان بود تشکر و قدردانی نماییم.
سخاوت اسدی افزود؛ حامل سلام گرم و عرض خسته نباشید وزیر محترم نفت خدمت شما جهادگران صنعت هستم که به دلیل مشغله کاری امکان حضور در این مراسم را نداشتند.
اسدی همچنین ادامه داد؛ از کلیه همکارانم در پتروشیمی‌ها، مجتمع‌های گازی، پایانه‌های دریایی، ایمنی و امنیت و سایر بخش‌های که رکورد افتخار آفرین تولید ۷۰ درصد گاز کشور و افزایش ۴۰ درصدی تولید محصولات پتروشیمی را رقم زدند قدردانی میکنم.
وی افزود؛ همچنین جا دارد از کلیه مقامات استان بوشهر از نمایندگان ولی فقیه گرفته تا استاندار و فرمانداران این استان و مقامات نظامی و انتظامی که نقش مهمی در تحقق این مهم داشتند تشکر و قدردانی نمایم.
اسدی ادامه داد؛ ۳۰ طرح با ارزش ۲۱ میلیارد دلار در منطقه در قالب سرمایه گذاری در حال احداث است که ۵ طرح شامل طرح‌های پتروپالایشگاهی به ارزش ۵ میلیارد دلار است.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس همچنین خاطر نشان کرد؛ در سال ۱۴۰۰ ۲۱۵۰ نفر از جوانان جویای کار بومی استان بوشهر در این منطقه مشغول به کار شدند که این آمار در سال ۱۴۰۲ با ۳۷ درصد افزایش به ۲۹۷۰ نفر اشتغال پایدار و دائمی رسید و امسال نیز ۱۰۰۰ نفر تنها در پروژه‌های گازی خاتمه یافته بخش دولتی این منطقه جذب خواهند شد.
وی اضافه کرد؛ امسال که مزین به مهار تورم و رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری است باید با حمایت از سرمایه‌گذاران در منطقه رونق تولید را تسریع نماییم و سازمان منطقه ویژه پارس هر آنچه در توان داشت در جهت حمایت از تولید شرکت‌های مستقر در منطقه انجام داد.
اسدی گفت؛ سیاست کلی دولت و تاکید شخص رییس محترم جمهور در دیدار با مدیران کشور در هشتم فروردین ماه امسال نیز بر حمایت از جهش تولید در کشور و تاکید ایشان بر رفع موانع تولید بود.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی امام جمعه شهر کنگان نیز در این مراسم کارکنان صنعت در جبهه اقتصادی کشور را بازوان تولیدی کشور برشمرد و گفت؛ این نیروهای متخصص جهادی اکنون به عنوان مرجع تخصصی این حوزه در جهان مطرح هستند.
وی همچنین خاطر نشان کرد مشکلات مردم منطقه باید در کنار این افزایش تولید از پارس جنوبی دیده شده و با همت مسئولین برطرف گردند.
در انتهای این مراسم با اهدای لوح تقدیر به امضای وزیر نفت از مدیران، کارکنان و کارگران سرآمد تولید در منطقه ویژه پارس تجلیل شد.

jf 13
jf 12
jf 11
jf 10
jf 9
jf 8
jf 7
jf 6
jf 5
jf 4
jf 3
jf 2

ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید