آغاز عملیات وارسی پرواز با استفاده از سامانه‌های کمک ناوبری در فرودگاه خلیج فارس

(چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲) ۱۰:۰۷

مجید حاجوند، مدیر حمل و نقل و پایانه‌های سازمان منطقه ویژه پارس از آغاز عملیات عملیات وارسی پرواز با استفاده از سامانه‌های کمک ناوبری در فرودگاه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مدیر حمل و نقل و پایانه‌های سازمان منطقه ویژه پارس گفت؛ با اجرای وارسی پروازی از سامانه های کمک ناوبری صحت عملکرد سامانه های مذکور مورد تایید قرار میگیرد واین مهم با پیگیری های مستمر مدیریت و معاونت عملیاتی فرودگاه خلیج فارس انجام شده است.

مدیر فرودگاه خلیج فارس عسلویه افزود؛ همچنین درراستای توانمند سازی نیروی های عملیاتی و ارایه خدمات مطلوب و منطبق با الزامات سازمان هواپیمایی کشوری و بمنظور آشنایی با شیوه نامه های عملیاتی، آموزش ضمن خدمت برای کارکنان اداره ایمنی زمینی و هدایت زمینی هواپیما فرودگاه خلیج فارس در فرودگاه بین المللی کیش برنامه ریزی شده است .
وی ادامه داد؛ این دوره با نظارت نمایندگان منتخب سازمان هواپیمایی کشوری اجرا و در پایان گواهینامه صلاحیت شغلی صادر می گردد.

حاجوند در پایان گفت؛ در راستای استاندارد سازی و دریافت گواهینامه فرودگاهی محوطه اپرون فرودگاه خلیج فارس به جدا کننده های ترافیکی مجهز گردید و کلیه اقدامات توسط نیروهای فرودگاه و با نظارت مدیر ایمنی انجام می شود.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید