پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت روز کارگر

(دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۰:۰۸

سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در پیامی روز کارگر را به جامعه کارگری به خصوص کارگران منطقه ویژه پارس تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- در پیام مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس آمده است؛
بسم اللَّه الرحمن الرحیم
کارگران ستون فقرات یک جامعه هستند که در صورت نبود و یا ضعف آنها، کشور فلج خواهد شد.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
نامگذاری روزی برای گرامیداشت کارگر جهت ارج نهادن و تجليل از خدمات ارزنده کارگران شریفی است که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی‌کنند، این امر نشان دهنده اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع و تاثیر گذار این قشر خدوم است. 
این روز بهانه‌ای است برای تکریم انسان‌هایی که گردش چرخ‌های تولید و صنعت و اقتدار اقتصادی میهن عزیزمان، ثمره همت بلند، اراده پولادین و دستان توانمند آن هاست. مجاهدانی که عاشقانه سختی‌ها و رنج‌های این عرصه را به جان خریده تا شکوه و عزت را برای مملکت خویش به ارمغان آورند.
کارگران محترم صنعت نفت در در سالی  که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید و مهار تورم مزین شده است در زمره جهادگران فی سبیل الله، پیش قراولان عزت و استقلال اقتصادی کشور در پایتخت انرژی ایران اسلامی و رکن اساسی حرکت دهنده چرخ تولید در این منطقه هستند.
سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در یک سال گذشته  با ایجاد کارگروه های تخصصی در حوزه حقوق و دستمزد ،پیگیری پرداخت مطالبات کارگری، نظارت بر رعایت مسائل حفاظت فنی و بهداشت کار به انجام بازرسی های دوره ای و موردی در جهت احقاق حقوق این قشر زحمتکش اقدام کرد .
اینجانب ضمن تبریک و تقدیر مجدد از فرد فرد کارگران پرتلاش شاغل در صنعت نفت و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، امیدوارم برای شکوفایی و اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی گامهای موثر و مفید برداریم.
سخاوت اسدی 
مدیر عامل
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید